Zo, na een van m'n vorige postings ben ik toch gigantisch gaan twijfelen tussen Cistron en XS4ALL ADSL. Het probleem is dat ik de volle snelheid wil van Cistron en de service van XS4ALL
Het wordt er iniedergeval niet makkelijker door. Er zijn vast mensen die mij kunnen vertellen hoe de verbinding, c.q. sfeer rond Cistron is sinds het failliet gaan van een aantal bedrijfsonderdelen? Ik krijg, in de eerste instantie, een beetje het gevoel dat het erg brak is bij Cistron vandaag de dag, maar ik ben hier niet zeker van. Ik heb inmiddels alle mogelijke sites bekeken, en het Google Usenet archief bekeken, maar ik kan niet tot een eenduidige conclusie komen.
Dus even wat concrete vragen:
* Hoe is de service van Cistron nowadays?
* Hoe staat het met de snelheid en het oplossen van technische problemen?
* Wellicht dat er ergens een insider rond loopt die mij kan vertellen hoe het staat met Cistron in het algemeen, gaan ze binnen nu en een jaar weer failliet?
* Zijn er mensen met uiterst positieve/negatieve ervaringen met Cistron?
Van XS4ALL weet ik 100% dat het wel goed zit, alleen die snelheid.... En nee, Power ADSL is geen mogelijkheid aangezien ik op het moment ISDN heb en ze geen Power ADSL leveren over ISDN. Oh, en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het aantal mensen dat bij XS4ALL/Cistron zit, wellicht dat een poll handig is?
Bedankt alvast!
Dus even wat concrete vragen:
* Hoe is de service van Cistron nowadays?
* Hoe staat het met de snelheid en het oplossen van technische problemen?
* Wellicht dat er ergens een insider rond loopt die mij kan vertellen hoe het staat met Cistron in het algemeen, gaan ze binnen nu en een jaar weer failliet?
* Zijn er mensen met uiterst positieve/negatieve ervaringen met Cistron?
Van XS4ALL weet ik 100% dat het wel goed zit, alleen die snelheid.... En nee, Power ADSL is geen mogelijkheid aangezien ik op het moment ISDN heb en ze geen Power ADSL leveren over ISDN. Oh, en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het aantal mensen dat bij XS4ALL/Cistron zit, wellicht dat een poll handig is?
Bedankt alvast!