Toon posts:

Earth & Beyond: Clan maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er al mensen die zeker weten dat ze Earth & Beyond gaan spelen ? dan kunnen we misschien een GoT-clan maken....
Ik ga het iig woensdag of donderdag (je weet het nooit bij de Dynabyte :( ) kopen, en me registreren.
Dit is eigelijk 1 van DE spellen waar ik op zat te wachten: een space-RPG zonder einde :)
ik heb al van alles opgezocht en bekeken, ook Amerikaanse forums, van mensen die het dus al spelen, en het lijkt me best handig om een vaste groep te hebben om me te gaan questen, convoyen of convoys overvallen :D
Dus zijn er mensen die al zeker weten dat ze het (actief) gaan spelen ?
Ik en mijn broertje iig wel :)

Verwijderd

Uhhhh kunnen wij als Europeanen dit spel wel gaan spelen?

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik ga em zeer waarschijnlijk wel kopen :Y)
Ik meld me wel even als ik em heb (woensdag).

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

Major Carnage

waki miko Reimu

Ik zal hem binnenkort ook wel een keer halen, gaat alleen vrij lastig zonder dynabyte in de buurt
Maar.. als ik hem heb kan je rekenen op de backup van een level 45 jenquai defender :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Verwijderd

Topicstarter
denk je dan dat je Beta ships over kan zetten ?
ben wel benieuwd :)

en waarom zouden "wij als Europeanen" dit niet kunnen spelen ?
je kunt toch ook naar amerikaanse site's surfen ofnie ?

• M a a r t e n
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 19:13:

Ja die zijn er nog, mits je dezelfde accountnaam weer gebruikt. Ze hadden de deadline dat de betachars ge-delete zouden worden verzet naar eind oktober ivbm de leverings problemen hier in europa.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 19:13:

Neuh ik had wat wilde verhalen gehoord over US en Canada only, maar die zullen dan wel nie kloppen (gelukkig) :) Surfen is heel wat anders dan online gamen btw.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:01
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 09:40:
[...]

Neuh ik had wat wilde verhalen gehoord over US en Canada only, maar die zullen dan wel nie kloppen (gelukkig) :) Surfen is heel wat anders dan online gamen btw.
Ik speel het nu alweer 2 weken, dus je kunt het hier ook gewoon spelen. Als ze het trouwens nog niet verandert hebben, heb je wel een credit card nodig, zelfs als je met game-cards wilt spelen.
Als je een Beta account hebt kun je die tot het eind van de maand nog meenemen naar je echte account.
Verder vind ik die clan wel een goed idee :)

[removed]

• M a a r t e n
redwing schreef op 15 oktober 2002 @ 10:19:
[...]

Ik speel het nu alweer 2 weken, dus je kunt het hier ook gewoon spelen. Als ze het trouwens nog niet verandert hebben, heb je wel een credit card nodig, zelfs als je met game-cards wilt spelen.
Als je een Beta account hebt kun je die tot het eind van de maand nog meenemen naar je echte account.
Verder vind ik die clan wel een goed idee :)
Hmm dat van die credit card had ik niet op gerekend..
Zou het eventueel kunnen dat ik met jou iets regel wat betreft de maandelijkse betalingen?
Waar komt die cc dan precies bij kijken? Dat is verplicht in je account info oid?

--edit--
Nog even een vraagje welk galaxy speel jij momenteel Redwing?

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

Major Carnage

waki miko Reimu

Hmm ik zag vandaag de prijs.. 50 euro..
wat een afzetters.. dat je maandelijks moet betalen ok.. maar dan nog 50 euro lappen voordat je uberhaupt iets kan doen.. ja daaaag!
exit E&B voor mij iig, dit soort idiote bedragen heb ik er niet voor over

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:01
M a a r t e n schreef op 15 oktober 2002 @ 17:21:
[...]

Hmm dat van die credit card had ik niet op gerekend..
Zou het eventueel kunnen dat ik met jou iets regel wat betreft de maandelijkse betalingen?
Waar komt die cc dan precies bij kijken? Dat is verplicht in je account info oid?

--edit--
Nog even een vraagje welk galaxy speel jij momenteel Redwing?
Volgens mij heb je de cc alleen nodig bij de identificatie of zoiets aan het begin, stond ergens bij EA. Ik zal vanmiddag wel eens kijken of ik het nog kan vinden. Je moet nl. ook gewoon met die gamecards kunnen werken lijkt mij, en dan hoef je dus niet per maand te betalen via je cc. Waarom je dan ook verplicht bent om een cc te hebben blijf ik raar vinden.

Kan ik nog ergens zien in welke galaxy ik zit :? Ik heb nl. geen flauw idee welke ik toen bij de beta heb gekozen :z

[removed]

Verwijderd

bij amazon.co.uk is tie binnenkort ook te krijgen en hun leveren alleen binnen europa.
verwacht em tussen 23 en 26 okt hier te hebben.

Verwijderd

DA: clan topics mogen nog steeds niet :+

Voor diegene die dit willen join #spielerij of maak een ander kanaal aan en post dit in je signature ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.