Toon posts:

Zijn deze systeem eisen voor hardware?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de Sound Blaster Audigy te kopen.

Op dit moment heb ik een p200 mp3 computertje in de huiskamer staan. Ik ga binnekort verbouwen en ik heb dus een ruim budget voor computers over gehouden. Ik krijg een surround set boxen + versterker.

Nu wil ik dus weten of deze computer deze kaart wel aankan en of ik alles gewoon met winamp kan besturen en alle functies dus kan benutten. (Ook over de afstandbediening)

Moet je eens bij de systeemeisen kijken op de website
Mmm, was misschien handiger geweest als hij open was gebleven. Maar dan post ik hem wel even opnieuw. :P

Natuurlijk heb ik al op de specs pagina gekeken. ;)

Zijn deze specs dan voor de software of voor de hardware? Ik weet namelijk niet wat voor pci sloten ik heb en of die 200 mhz echt niet voldoende is voor mp3tjes.

Ik wil wel echt goede geluidskwaliteit. Games enzo boeien mij niet. Maar ik krijg een mooi boxen setje + versterker dus de geluidskaart mag ook wel wat kosten. :*)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:11
wat maakt het uit of de specs voor de hardware of de software is???
zonder de software kan je de hardware ook niet draaien, daar ooit wel eens aan gedacht?
als je nou eens google had geprobeerd, dan had je kunnen lezen dat je minimaal een Intel 266 nodig had.
specs:
Genuine Intel® Pentium® 266MHz, AMD® K6 300MHz or faster processor
Intel®, AMD or 100% compatible motherboard chipset
64MB system RAM (128MB Highly Recommended)
600 MB of free hard disk space
Windows® 98, 98SE, Windows NT® 4.0, Windows® 2000, Windows® Millennium Edition and Windows XP
Available half-length PCI 2.1 compliant slot for Sound Blaster® Audigy™ card
Available adjacent slot for Audigy extension card
Headphones or amplified speakers (available separately)
CD-ROM drive required for software installation
Available 5 1/4" PC drive bay (for Sound Blaster Audigy drive)

veel succes ermee

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

die kaart is gewoon in die pc, dat is toch niet zo moeilijk te bedenken? Alleen games zullen er niet op draaien, dus heb je geen zak aan EAX enzo omdat nou eenmaal veel proc kracht vereist. Je kunt hem dus niet volledig gebruiken

De hard en software op mp3 niveau werken prima 4 kanaals geluid wordt door de geluidskaart geregeld en je AB werkt zelfs bij een PC waar een equivalent van een p1-10mhz inzit...

Komop hey, we zitten hier toch op tweakers? Of ben ik nou gek

Een topic openen nadat ik ;m gesloten heb is ook niet de bedoeling, als je er problemen mee hebt, ben ik echt niet onredelijk maar doe dat dan ff via ICQ of mail...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.