Toon posts:

verschil opticaL en dual optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga vandaag maar eens een (betere) muis kopen. Nou vraag ik me af of er een groot verschil is tussen een "gewone" optical muis en een dual optical. Ik wil hjem (hoe kan het ook anders) voor games gebruiken. Heb je ervaringen vertel het ff.

BvD

Matthie

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb je ervaringen vertel het ff
zoek maar ff :(

Mijn ervaring is dat er ook goed te gamen is met een gewone optical

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Gewone optical is op een goede oppervlakte (niet reflecterend, geen letters onderkant zoals een boek of zo), prima te doen.. dual optical heeft ook met deze oppervlaktes moeite maar minder... de dual is wat minder foutgevoelig...
Ik had eerst een draadloos optical.. daar kun je niet echt mee gamen.... (met sniperen of heel gevoelige acties.. was het een crime)

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 11:22
(jarig!)
Eerst was het zo dat het type muis omgekeerd evenredig is aan de muis-snelheid in't spel })
Houdt in dat als je een hoge muis-snelheid een minder gevoelige muis moet nemen (enkel optical) en andersom (dual optical)
Maar tegenwoordig kan je dus het beste of de Logitech Dual Optical of de Logitech MX500 nemen. (zijn ong. even duur)

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

henkleerssen schreef op 14 oktober 2002 @ 09:51:
Gewone optical is op een goede oppervlakte (niet reflecterend, geen letters onderkant zoals een boek of zo), prima te doen.. dual optical heeft ook met deze oppervlaktes moeite maar minder... de dual is wat minder foutgevoelig...
Ik had eerst een draadloos optical.. daar kun je niet echt mee gamen.... (met sniperen of heel gevoelige acties.. was het een crime)
Nou ik heb de cordless & optical en die is bij mij ziek noukeurig hoor !!! ook met snipen en de mouse speed op 12 bij UT 8) Zorg er alleen voor dat ja batta's optimaal zijn.....

Verwijderd

Topicstarter
dus aan een optical heb ik op zich genoeg???

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:55
001Michael schreef op 14 oktober 2002 @ 11:35:
[...]

Nou ik heb de cordless & optical en die is bij mij ziek noukeurig hoor !!! ook met snipen en de mouse speed op 12 bij UT 8) Zorg er alleen voor dat ja batta's optimaal zijn.....
wtf zijn batta's :? :D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

Battaatatattarijen :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 12:10:
dus aan een optical heb ik op zich genoeg???
ik denk het wel, ik hep een logitech cordless and wireless en ik hep nergens problemen mee ook niet in games met sniperen..... :)

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 12:57:
[...]

ik denk het wel, ik hep een logitech cordless and wireless en ik hep nergens problemen mee ook niet in games met sniperen..... :)
en toch mocht die wel eens wat "schokken".. sorry hoor.. maar dit zijn mijn gebruikerservaringen..
Voor ale zekerheid zou ik voor de dual optical gaan... zeer smooth alles..

Verwijderd

Hier een tevreden dual optical-gebruiker. Deze is toch een stukje beter dan mijn MS optical explorer, maar die is ook wat ouder enzo B)
Muis werkt prima op elke tafel die enigszins vlak is, maar ik vind zelf een muismat toch het fijnste :7

Verwijderd

Dual hier, de ene staat onderaan de andere rechts midden. de onderste corrigeerd de andere, dus voor games ook een prima muisje met staart. het beste werkt het op een wit papiertje maar ik heb nog geen problemen gehad met mijn Winnie the Pooh matje. :D

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb de Cordless Dekstop Optical set, maar de bijgeleverde draadloze muis was waardeloos. Haperde geregeld en omdat ik van nature een sniper ben is dat zwaar irritant :(

Heb een poos een Dual Optical gehad, die deed het prima. Heb nu een MX500 en die is imho perfect.

Maw, zowel een Dual Optical als een MX500 should do the trick! :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 11:22
(jarig!)
MST_Morpheus schreef op 14 oktober 2002 @ 19:31:
Maw, zowel een Dual Optical als een MX500 should do the trick! :)
ECHO.... echo.... ........

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
Ik heb zelf een dual optical en daarmee gaat het gamen echt super. Als die paar euro verschil je niet zoveel uitmaakt moet je zeker voor de dual gaan
Pagina: 1