Toon posts:

[js] Startwindow sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
in topic 480594 staat iets over het sluiten van een startwindow zonder een bericht te krijgen of je het window wilt laten sluiten, d.m.v.

code:
1
<a href="javascript:(opener=self).close ()">close</a>

Is het ook mogelijk om zoiets dergelijks vanuit een ander window te doen?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

|:( :X

ff denken, zou je een functie in de opener kunnen aanroepen?

Intentionally left blank

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ja, dat kan, is niet eens moeilijk.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is juist het probleem de opener is altijd een andere pagina waar een link in staat naar mijn pagina. Dus in mijn pagina kan ik alles doen alleen in de opener niets, dus ook geen functies inzetten.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 09:07:
Dat is juist het probleem de opener is altijd een andere pagina waar een link in staat naar mijn pagina. Dus in mijn pagina kan ik alles doen alleen in de opener niets, dus ook geen functies inzetten.
Dan houd het op....

Intentionally left blank

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

(opener.opener=opener.self).close()

werkt dat niet gewoon dan?? (Of met opener vervangen door de handle van het scherm?)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bosmonster schreef op 14 oktober 2002 @ 09:41:
(opener.opener=opener.self).close()

werkt dat niet gewoon dan?? (Of met opener vervangen door de handle van het scherm?)
Gezien het feit dat topicstarter blijkbaar niet de source van de opener kan beinvloeden denk ik dat het om pagina's van een ander domein gaat....

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een plugin waarin informatie staat om een betaalde pagina te berieken door middel van de telefoon. Mensen zetten dan een link op hun pagina die opent de 'dialer'. Vanuit die dialer wordt er een betaalde url geopend. Daardoor wil ik de begin pagina afsluiten

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geprobeerd om te doen
code:
1
2
opener = parent;
opener.close();

Dit heb ik vanuit een frame gedaan alleen krijg ik weer dat f*ck*ng confirm schermpje

Om gek van te worden!!

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:26
code:
1
2
3
4
5
6
7
<script type="text/javascript">
   opener.close();

of

setTimeout("opener.close()",2000);
  </script>

Verwijderd

Topicstarter
Dan krijg je juist dat confirm schermpje Dat je je window wilt sluiten, maar dat is nou precies wat ik nie wil

Verwijderd

smaij: oh, en dan krijg je géén bevestigingsschermpje? Interessant... :/

Maar ik denk zelf niet dat veel W&G'ers er zin in zullen helpen als blijkt dat het om dialers en dergelijk spul gaat. En juist de ranzige javascript truuckjes worden voor dat soort sites gebruikt. En dat is precies waar ik bang voor was, iemand leest het op GoT, en probeert het weer te gebruiken om irritante dingen voor elkaar te krijgen. Ikzelf voel me dan ook niet meer geroepen om eraan mee te werken, en ik denk dat dat voor de meeste mensen hier geldt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.