[WIN_XP] Vaag probleem explorer ...

Pagina: 1
Acties:

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:52

cemtex

Version 1.1.1

Topicstarter
Ik heb zon raar probleem met xp . Als ik een explorer window open en deze een 30 min open laat staan, om hem vervolgens te gaan gebruiken krijg ik de volgende fout melding :

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/dialog.gif

Das raar wat het adres wat hij aangeeft dat kopt helemaal niet kijk maar in de titelbalk. Het lijkt erop dat hij twee adressen aan elkaar probeer te plakken waar het blokje een 'D' moet voorstellen ! Ik snap er nix van, heb een redelijke schone xp installatie(6 wkn oud). Niet servicepack 1 geinstalled.

Wie kan mij vertellen wat dit is of hoe ik het weg kan halen ?

• cemtex

cemtex

Version 1.1.1

Topicstarter
kick

Verwijderd

Je zou kunnen proberen je account te verwijderen en dan even rebooten en weer opnieuw aanmaken. Kijk wel uit dat je geen documenten enzo kwijtraakt.

Verwijderd

De directory \AD doet mij denken aan advertisements, oftewel, reclame. Laat ad-aware je systeem eens controleren of reclamemateriaal etc.. Ik denk dat hij wel iets gaat vinden :)

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:19

Arie

One Man Army

Welke map van de twee bestaat wel en welke niet - bestaat de map op de C-schijf of die op de D-schijf of bestaan ze beiden of hebben ze beiden bestaan? Heb je al geprobeerd de data te moven naar een andere locatie zoals bijvoorbeeld C:\TMP om te kijken of de melding dan nog terug komt?

Not trying to pretend the enemy that I am.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Doe in ieder geval even een schijfcontrole en controleer je geheugen (www.memtest86.com)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• cemtex

cemtex

Version 1.1.1

Topicstarter
Arie schreef op 15 oktober 2002 @ 11:22:
Welke map van de twee bestaat wel en welke niet - bestaat de map op de C-schijf of die op de D-schijf of bestaan ze beiden of hebben ze beiden bestaan? Heb je al geprobeerd de data te moven naar een andere locatie zoals bijvoorbeeld C:\TMP om te kijken of de melding dan nog terug komt?
Het vreemde is beide locatie's bestaan .....

edit:

Op de plek van het blokje hoort D te staan

Btw de dir 'AD' staat voor Acces & Documents, en heb ik zelf aangemaakt

Pagina: 1