Hoe HDD helemaal leeg te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:09
Ik heb hier een hdd met 1 dos patitie en 1 ext dos partitie maar die ext dos partitie is er met geen mogelijkheid af te krijgen, niet met fdisk en niet met linux.

Nou is mijn eigelike vraag, kan je een hardeschijf ook helemaal leegmaken door een jumper er in een bepaalde stand op te zetten?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:28

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

nee

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Je moet eerst de logische partities binnen die ext partitie verwijderen, en dan pas kun je dat ding zelf verwijderen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:09
Exirion schreef op 14 oktober 2002 @ 08:41:
Je moet eerst de logische partities binnen die ext partitie verwijderen, en dan pas kun je dat ding zelf verwijderen.
Als ik de logische partitie wil verwijderen zegt hij dat er geen logische partitie is en als ik de uitgebreide partitie wil verwijderen kan het niet omdat er nog een logische partitie in zou staan. Deze partitie die wordt gezien als uitgebreide partitie is een swap partitie voor linux geweest.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08-2025

Torrac

The Barbarian Wolverine

Er is een oud programaatje genaamt delpart die altijd werkt, moet je even zoeken.

I believe what I want to Believe

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Partition magic kan het ook heel goed.

Signature van nature

• Tukkie_3
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-03 22:56
Probeer eens maxblast van Maxtor... Die hebben een eigen format proggie... leest zowel Linux als windows indelingen. Maxblast werkt ook bij een heel aantal andere merken HD's.

Verstopte wc's zijn moeilijk te vinden

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Met FDISK en PartitionMagic kun je veel doen. Maar als je je harddisk compleet met nulletjes wil vullen dan kun je een tooltje van de harddiskfabrikant gebruiken :)

Omdat dit wel makkeijk uit te zoeken is: dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.