Toon posts:

[ultra goedkoop] Creative DAP Jukebox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was afgelopen zaterdag bij de Modern Electronics in Breda, en daar zag ik een Creative DAP Jukebox staan voor 99 euro. Ik riep de verkoper erbij en vroeg "die prijs klopt niet zeker" 8)7 ... maar nee hij klopte wel en stond zo ook in de computer. En het is echt een gaaf ding hoor 8) 6GB storage, en met de software van Red Chair Software heb je perfecte shell integration voor dat ding en kun je er ook gewone files op zetten, dus gewoon 6GB externe storage. Perfect toch?

Ik had in elk geval de laatste bij dat filiaal, maar misschien dat er bij een ander filiaal nog van deze apparaatjes te koop zijn. In de prijswatsj staat ie nog voor 249 euro dus, mocht je m willen hebben zou ik toch even een Modern Electro winkel bij jou in de buurt checken _/-\o_

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-03 22:02

Roy

Hobbies?

Das zeker niet duur! Jammer dat het een DAP jukebox is en geen Ipod :P
Ik ga in ieder geval toch even kijken....

Inderdaad...

Verwijderd

Topicstarter
Roy schreef op 14 oktober 2002 @ 08:40:
Das zeker niet duur! Jammer dat het een DAP jukebox is en geen Ipod :P
Ik ga in ieder geval toch even kijken....
Het is idd een beetje groot tov een iPod, dat is wel jammer. Maar het is wel een prima ding. En voor deze prijs... :9

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

iid wel een erg goede deal...

je kan er ook 5 van kopen en voor 150 euro verkopen op marktplaats :)
heb je toch 250 euro in je zak :7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Kan trouwens wel kloppen de nieuw creative jukebox 2 (10GB) komt volgende week uit (is dezelfde speler maar dan met USB 2.0 aansluiting) :)

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 11:14:
Wedden dat het een fout is ! maar wel een geluk voor je !
Waarom zou het een fout zijn? In Amerika waren de DAP's begin dit jaar ook al $129,- (ex btw dan...)

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-03 21:56

TdV

Dat is inderdaad goed te betalen. Jammer dat je dan de laatste uit breda weggehaald hebt...ik heb geen zin om het halve land af te bellen om er nog een te vinden (lui he?)
Pagina: 1