Ik was afgelopen zaterdag bij de Modern Electronics in Breda, en daar zag ik een Creative DAP Jukebox staan voor 99 euro. Ik riep de verkoper erbij en vroeg "die prijs klopt niet zeker"
... maar nee hij klopte wel en stond zo ook in de computer. En het is echt een gaaf ding hoor
6GB storage, en met de software van Red Chair Software heb je perfecte shell integration voor dat ding en kun je er ook gewone files op zetten, dus gewoon 6GB externe storage. Perfect toch?
Ik had in elk geval de laatste bij dat filiaal, maar misschien dat er bij een ander filiaal nog van deze apparaatjes te koop zijn. In de prijswatsj staat ie nog voor 249 euro dus, mocht je m willen hebben zou ik toch even een Modern Electro winkel bij jou in de buurt checken
Ik had in elk geval de laatste bij dat filiaal, maar misschien dat er bij een ander filiaal nog van deze apparaatjes te koop zijn. In de prijswatsj staat ie nog voor 249 euro dus, mocht je m willen hebben zou ik toch even een Modern Electro winkel bij jou in de buurt checken