Toon posts:

wat zijn engineering samples

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan via via 2 xeons kopen maar dat zijn wel enigeering samples, ze zijn erg goedkoop geprijsd (alsnog veel geld voor mij ;-( ) maar ik weet niet precies wat dat dus inhoud wie kan mij hierover meer vertellen ?

mvg
ewout zigterman

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Een soort test samples zijn het. Soms zie je websites die testsamples krijgen om te reviewen.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

zeg maar onderdeel van een monster collectie. (zo heet dat dan in de kleding branche) Bij kleding moet je dan wel een beetje oppassen .. omdat dan alles maar even vlug vastgestikt is opdat het er goed uitziet. Het hoeft verder niet echt stevig te zijn .. Als het na de show uitelkaar dondert is het niet erg .. maar hoe dat zit met processors weet ik niet .. t lijkt me lastig om die dingen zeg maar half te maken

volgens mij

Verwijderd

Topicstarter
dus ze zullen waarschijnlijk wel 100% goed zijn ?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 03:50:
dus ze zullen waarschijnlijk wel 100% goed zijn ?
Hoeft niet. Vaak zijn engineering samples anders dan de uiteindelijke samples die de klant krijgt. Het kan in je voordeel zijn (geen mp lock bijvoorbeeld) of in je naadeel (slechte core bijvoorbeeld).

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Ik zou ze kopen,
als het niet lekker loopt verkoop je ze weer op bv ebay,
levert vaak veel op !!!
Zeker als die geen lock of andere lukke features heeft

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 12:42

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Engineering samples van Intel procs zijn voor zover ik weet niet multiplier gelocked en bovendien zeldzaam volgens mij... ik zou ze dus nemen en al je er niets aan hebt verkopen op eBay zoals Weezer-DC al zegt, er zijn vast wel verzamelaars ofzo die er wat geld voor neer willen leggen!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt
Pagina: 1