Toon posts:

[Startpagina] probleem met hyperlinks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een groot probleem. Ik heb alles al geprobeerd om het probleem te verhelpen, maar het wil maar niet lukken. Want wat is n.l. het probleem? Iedere keer als ik Internet Explorer 6.0 opstart, krijg ik mijn startpagina met allerlei links te zien. Tot zover gaat het goed. Maar als ik op een van de links klik, wordt er een nieuwe webpagina getoond zonder inhoud. De inhoud van de pagina wordt maar niet geladen en de pagina blijft blanco. En dat is bij alle links zo! Hoe kan dat nou en hoe kan ik het probleem verhelpen???? :(

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 04:40

Brazza

Byte me!

Heb je Java virtual Machine geinstalleerd? Haal je cache eens leeg, probeer een update.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik mijn cache leeghalen? En hoe weet ik of ikJava Virtual Machine geinstalleerd heb? Zo ja, hoe kan ik dat uitschakelen?

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:53

cue

Dubbelpost

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/622101

Lees de faq ff over dubbelposts. word hier geloof ik niet zo gewaardeerd >:)

Verwijderd

Topicstarter
wist niet meer zeker of ik het verzonden had!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Titel edit :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 01:36:
Hoe kan ik mijn cache leeghalen? En hoe weet ik of ikJava Virtual Machine geinstalleerd heb? Zo ja, hoe kan ik dat uitschakelen?
Als je Windows XP hebt zit Virtual Machine er niet standaard bij, hij is o.a. hier te downloaden.

Wat is trouwens jouw startpagina? :?

🌞🍃

Verwijderd

Er is een bestand in je systeem over en het nieuwe bestand heeft de naam van de standaard pagina over genomen. Ik heb hier ook een PC met het zelfde probleem. Ga zo proberen om het weer goed te krijgen en als het is gelukt laat ik het hier wel weten.

Verwijderd

Aanvulling: C:\windows\system32\ms5731.htm is de naam van het bestand en het oude bestand is genaamd ms5731.nmp, teminste bij mijn.
Pagina: 1