Toon posts:

Nieuwe systemenrubriek...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop hier nu alweer een tijdje rond en ik begin me een beetje te ergeren aan telkens weer die vraag van: ik heb zo en zoveel pieken te besteden, wat zal ik toch eens gaan kopen???

Het schijnt dat het dan te moeilijk is om ff de search te gebruiken of wat oudere topics tevoorschijn te halen. Daarom leek het me wel een goed idee om een nieuwe systemenrubriek te te beginnen waar elke maand (of halve naar gelang nieuwe HW of prijsveranderingen) drie prijscategorieen aan referencesystemen staan (low, mid, high) opgebouwd uit de beste of meest populaire componenten. Eventueel nog opgesplitst in AMD en Intel.

Eventuele vragen kunnen dan direct refereren naar een van de systemen en een component.

Is dit niet iets??? Of ben ik de enige die zich hieraan ergert???

Verwijderd

het lijkt mij redelijk bekend dat voor hetzelfde bedrag telkens weer een andere configuratie "de beste" genoemd mag worden, dus het zoeken in oudere topics lijkt me niet altijd even zinvol

je pakt ook niet de wehkamp van 10 jaar geleden, als je sokken versleten zijn

een nieuw rubriekje is misschien een idee

aan de andere kant is er niemand die je dwingt om die bewuste topics te gaan bekijken en de titeltjes spreken vaak voor zichzelf

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

De topics gaan de laaste tijd wel heel erg hard, als er load naar een andere rubriek kan worden verplaatst is dat een prima idee.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
en er zijn nog wel meer vragen die in een "veel gesteld vragen vakje" mogen.
-Ik heb zoveel pieken bla bla bla dus
-waar/hoe leer ik linux
-3dmark etc scores
-en vast nog wel meer...

specs

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Hey ZarroX

Je vergeet Cyrix ;)

En ik vind dat ook een goed dat opsplitsen.

Eppie

• Bigs
  • Niet online
Er zijn een aantal grote sites die gewoon elke maand weer een nieuw optimaal systeem samenstellen, gamers systeem, budget systeem enzo.
Zou op zich ook wel leuk zijn voor op T.net. Als er hulp nodig is, jullie weten mij te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
En als je zo'n configje dan elke maand ofzo weer update, als er weer nieuwere/betere/goedkopere hardware is blijven ze ook up to date. Gewoon af en toe ff een polletje plegen.

Wie weet zouden we op die manier zelfs nog leuke kortingen kunnen bedingen bij wat sponsors ofzo. We zijn tenslotte al met zovelen (10.000 ofzo). Als slechts 5% gebruik zou maken van zo'n speciale aanbieding voor Tweakers dan zou zo'n sponsor er nog zwaar aan verdienen. En via die reference PC's ziet hij precies wat er onder ons leeft... :)

En wat Cyrix betreft...... Laten we daarvoor gelijk een apparte klup oprichten: GoCT---> Gathering of Cyrix Tweakers.... :)

• Bigs
  • Niet online
Euhm.. 5% van de tweakers koopt dus elke maand een nieuw systeem dan? Dacht het niet :)
Er is ook nog zoiets als upgraden natuurlijk.. :)

Maar het idee is wel koel (zo'n systemen-aanraad-rubriek).

Verwijderd

Topicstarter
Ja, wel aanbiedingen per onderdeel natuurlijk...

Anders moeten we allemaal om de 20 maanden een heel nieuw systeem kopen...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

strax komt er ook nog een repubriek?? o nee rubriek dat over 'How to upgrade your system' gaat en zo kom je uiteindelijk ergens waar we over zeggen *zucht*
maar goed meer rubrieken is slim maar dan moet je niet al te veel Xtra maken.
republiek, rubriek, publiek ze lijken zoveel op elkaar.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik word een beetje moe van dit soort onzin.. als je een X bedrag te besteden hebt.... wat hebben wij daar mee te maken? NOU EN!
Het gaat er niet om wat je te besteden hebt maar wat je "denkt" nodig te hebben. Je kunt wel een systeem kopen waar anderen van zeggen dat is een tof systeem. Als je vervolgens alleen pac-man zit te spelen heb je je geld dus gewoon weg gemikt!
Gewoon ff zelf beslissen wat je koopt en val ons er niet mee lastig!

>:)

Verwijderd

beetje flauw natas

juist omdat de pjoeter die je vandaag gekocht hebt morgen alweer naar je broertje kan, lijkt het me een goede manier om een budget te bepalen

en wat is er dan mis mee om waar voor je geld te willen en de vraag te stellen wat er dan gekocht moet worden

net DPC, een heleboel kennis in een heleboel hoofden en alles komt bij elkaar op tweakers

als je deze topics dan niet wilt zien klik je er een kleinigheid naast en is er niks aan de hand

toch

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 21:13 schreef trifling het volgende:
beetje flauw natas

juist omdat de pjoeter die je vandaag gekocht hebt morgen alweer naar je broertje kan, lijkt het me een goede manier om een budget te bepalen

en wat is er dan mis mee om waar voor je geld te willen en de vraag te stellen wat er dan gekocht moet worden

net DPC, een heleboel kennis in een heleboel hoofden en alles komt bij elkaar op tweakers

als je deze topics dan niet wilt zien klik je er een kleinigheid naast en is er niks aan de hand

toch[/quote]Vind ik dus ook, waarom lees je ze als jij je eraan ergert :?
Pagina: 1