Toon posts:

Niet verkrijgbare HD's steeds weer in pricewatch.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er worden voortdurend goedkope Samsung harddisks van Gistron in de pricewatch (http://tweakers.net/pricewatch/3645?Landfilter=Benelux) geplaatst die helemaal niet leverbaar zijn.

Zo heb ik al wel 3 keer de 20 en 30 gB disks van 61 euro gesubmit omdat ze niet op de site van Gistron te vinden zijn. Niet bij de disks en niet bij de opruiming.

Slechts een keer heeft er bij de opruiming een goedkope disk gestaan die ik toen zelf prompt aan de pricewatch toegevoegd had. Daarna is deze opruiming verdwenen,kennelijk opgeruimd.

Waar komen deze submits toch vandaan? Ik erger me er aan, het is misleidend.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Gistron heeft een rode naam zoals je ziet, die prijzen worden automatisch geupdate dus.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
En dus valt het systeem van de rode namen wederom in twijfel te trekken...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

:O

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-03 12:41
Denk dat ze die harddisks nog wel hebben dan he.
Anders submit je ze als bedrijf niet.

Zoals Wouter Tinus deed :+ : :O

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nou, dat was meer een reactie op Rene59 eigenlijk. Het feit dat er af en toe fouten worden gemaakt met de automatische imports is geen reden om meteen het hele systeem in twijfel te trekken. Toen prijzen alleen door bezoekers werden ingevoerd kwam het veel vaker voor dat dingen niet up-to-date waren.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Wouter Tinus schreef op 14 oktober 2002 @ 16:16:
Toen prijzen alleen door bezoekers werden ingevoerd kwam het veel vaker voor dat dingen niet up-to-date waren.
Hey, dat is al lang geleden, en dat zijn we allang vergeten... Vroeger was alles beter remember? En elke verandering is sowiezo achteruitgang... Alleen jullie van de crew willen dat maar niet begrijpen, want jullie zijn commercieel en geen echte tweakers meer |:(

:O is idd wel de juiste smilie :P

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Nou ken ik Gistron als een serieus bedrijf en geloof ik niet dat ze het met opzet doen, zouden ze een foutje in hun database kunnen hebben?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2002 23:21 . Reden: typo ]

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Je kan er natuurlijk erg negatief op reageren ja.
Maar er zijn wel degelijk bedrijven die hier toch misbruik van _kunnen_ maken, of niet dan?
Maar boeiend, het was een loze opmerking.

Ow en Moartn, heb je nooit geleerd dat mensen die allerlei dingen aan gaan nemen over de mening van een ander stout zijn?

Daarnaast ken ik Gistron niet als een serieus bedrijf, dus vandaar mijn ongenuanceerde opmerking.
Maar verspil je energie er maar niet aan hoor ;)
Pagina: 1