Ik heb nu 2 Nokia 3310's hier, 1 daarvan is de Antene kapot , athans geen bereik meer.. krijg die niet meer aan de praat.. ze zeiden dat dat niet gemaakt kon worden (Kan dat wel gemaakt worden!?) , en ik heb er 1 waarvan het Display kapot is. Oplossing... uit de 1e gaat de beeldscherm maar de 2e mobiel..kortom: een nieuwe mobiel weer.. maar hoe maak ik die open om daar een nieuw beeldscherm in te doen!??
Zitten nogal klein inelkaar, en ik denk dat het niet echt makkelijk is om display 1,2,3 te veranderen. Wordt dan een hoop gesoldeergepruts. Heb laatst zoiets gezien, kijken of ik link nog heb.
edit:
Dom
Pc is geformateert, bookmarks dus ook weg
Dom
Verwijderd
Het is vrij makkelijk hoor er zit een plastic plaatje over je display die kan je zo los halen en dat display zelf ook gewoon open halen is nie zo moeilijk.
ALleen dat plastic zilvere ding kan niet meer terug?Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 23:51:
Het is vrij makkelijk hoor er zit een plastic plaatje over je display die kan je zo los halen en dat display zelf ook gewoon open halen is nie zo moeilijk.