Hello,
Ik heb vorige week bij 1to0 hetvolgende gekocht:
ECS K7S5A (Low Budget, maar, het 'zou' er prima mee moeten werken)
AMD XP 2000+
Pine XFX Geforce IV 64 MB DVI
Samsung 256 MB PC266 RAM
SB Live 5.1
Spire (door 1to0 recommended) cooler tm. 2200XP
Alles aangesloten aan een 350W Cerified PSU, bios geconfigureerd etc.
Meteen begonnen de problemen. Bij het installeren van XP, liep de machine vast bij 'Press <ENTER> to begin installation', keer een reboot gedaan hielp niks.
Toen maar ander geheugen erin, Apacer 256 PC266, precies hetzelfde probleem.
Bios geflashed naar de laaste revisie, kabels koeling+temps nog maar een keer
nagekeken, maar alles leek prima in orde. Enkel de temparatuur van de CPU was wat aan de hoge kant, rond de 50 graden idle, niet iets om je meteen erg druk te maken.
Toen nog maar weer s het BIOS gereset, en ja hoor het systeem startte door.
Halverwege de installatie craste 't en moest ik rebooten. Na de boot installeerde het verder en het Logon scherm verscheen.
Nu heb ik een halve dag mijn installatie af kunnen maken met deze config (met wat hangers tussendoor) totdat opeens het scherm zwart werd.
Rebooten helpt niet meer, er komt geen letter meer op het scherm.
Nu heb ik net de cpu in een ander systeem getest en hij is zo dood als een pier.:(
Denken jullie dat ik kan rekenen op garantie bij 1to0, want het gooien op 'verkeerd geinstalleerd' gebeurd nu snel waarschijnlijk.
Ik heb vorige week bij 1to0 hetvolgende gekocht:
ECS K7S5A (Low Budget, maar, het 'zou' er prima mee moeten werken)
AMD XP 2000+
Pine XFX Geforce IV 64 MB DVI
Samsung 256 MB PC266 RAM
SB Live 5.1
Spire (door 1to0 recommended) cooler tm. 2200XP
Alles aangesloten aan een 350W Cerified PSU, bios geconfigureerd etc.
Meteen begonnen de problemen. Bij het installeren van XP, liep de machine vast bij 'Press <ENTER> to begin installation', keer een reboot gedaan hielp niks.
Toen maar ander geheugen erin, Apacer 256 PC266, precies hetzelfde probleem.
Bios geflashed naar de laaste revisie, kabels koeling+temps nog maar een keer
nagekeken, maar alles leek prima in orde. Enkel de temparatuur van de CPU was wat aan de hoge kant, rond de 50 graden idle, niet iets om je meteen erg druk te maken.
Toen nog maar weer s het BIOS gereset, en ja hoor het systeem startte door.
Halverwege de installatie craste 't en moest ik rebooten. Na de boot installeerde het verder en het Logon scherm verscheen.
Nu heb ik een halve dag mijn installatie af kunnen maken met deze config (met wat hangers tussendoor) totdat opeens het scherm zwart werd.
Rebooten helpt niet meer, er komt geen letter meer op het scherm.
Nu heb ik net de cpu in een ander systeem getest en hij is zo dood als een pier.:(
Denken jullie dat ik kan rekenen op garantie bij 1to0, want het gooien op 'verkeerd geinstalleerd' gebeurd nu snel waarschijnlijk.
Like this yall...