Logitech Cordless Desktop Comfort

Pagina: 1
Acties:

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:38
Dit wekend dus een Logitech Cordless Desktop Comfort gekocht.. Alles leuk en aardig, maar ik vind deze hardware tot nu toe zwaar zuigen.. De volgende problemen kom ik tegen:

- Muis werkt naar mijn idee echt niet lekker, ondergrond is geen probleem, aangezien ik al een optical muis had, en die dee het altijd naar behoren.. Hij lijkt helemaal niet zuiver, op de 1 of andere manier..

- In games (sof2) blijft soms het keyboard hangen lijkt het, en blijft het mannetje rennen naar linksvoor.. Het enige dat ik dan kan doen is de usb controller eruit raggen en dan dr weer in steken.. daarna zal die het weer normaal doen, maar ben ik onder tussen natuurlijk alweer de pijp uit..

- Het scrollwieltje die scrolt soms ook te ver door.. Beetje vreemd.. In games heb ik dr trouwens geen last van..

[edit] jah de search heb ik geraadpleegd..

| I've got permission to color outside the lines |

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Klinkt toch heel erg als storing in het signaal. Heb je het 2e kanaal op het apparaat al geprobeerd? Heb je andere dingen in de omgeving die van een bepaalde frequentie gebruik maken? Heb je die al uitgezet? En over welke afstand gebruik je het spul?

• BenJoep
ik heb idd die 2 kanalen geprobeerd.. Euhm tjah verder eigenlijk niks dat bepaalde frequenties gebruikt.. Heb hier wel 2 monitoren staan.. Misschien dat die storen.. Afstand is niet al te groot..

[edit] wat geven die lampies op die zenddoos eigenlijk aan.. kan dr niks over vinden in boekie ofzow..

• BenJoep
nog wat anders ik heb usb en ps2 gebruikt.. Dus die aansluiting zou het toch ook niet mogen zijn.. Verder heb ik geen idee hoe of wat ik fout doe.. Ik heb voor het keyboard en de muis software geinstalleerd..

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-07 21:44
Is toch wel een set die goed zou moeten werken. Ik denk dat je idd aan een slechte connectie meot denken of niet al te lekkere drivers.

Leeg

• BenJoep
laatste drivers staan dr op.. en die connectie is die idd soms kwijt in spellen.. Beetje vreemd..

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Staat de receiver wel goed, kijk ff in de handleiding :D

• The Dolf
  • Niet online
Je mag de receiver dus niet te dicht bij je pc en/of monitor leggen. Anders gaat ie idd storen

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• BenJoep
jah lekker dat ze dan zown kort kut kortje dr aan hebben hangen :).. K kan hem dus nergens kwijt waar dus geen electronische sjit te vinden is.. Maar nu een vraagje dr zitten 4 lampjes op.. Waar dienen de 2 rechts voor? Een F en een pijltje naar benee.. Kan dr niks over vinden in handleiding..

En jah ik heb de handleiding gelezen.. Stom ding is t..

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 09:01

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

ik heb ook zo'n draadloos ding, en volgens mij moet je of usb of ps2 gebruiken.
maar bij mij werkt dat niet goed duzzz ik heb em als 2x ps2 aangesloten,
weinig tot geen problemen meer buiten wat kleine dingen,
Als ik te snel naar beneden scroll dan drukt er iets op de Back knop van IE
en mn pointer verspringt soms, maar dat kan komen omdat ik 3 verschillende muizen er op heb (Logitech desktop, Logitech marble mouse, en Marmitec Remote)

Proffesioneel Platzak

• BenJoep
Jah het klopt idd dat die ps2 of usb wilt.. Wat zijn de verdere kleine dingen dan.. Ik moet toch zeggen dat ik het wel wazig vind hor van een keyboard en muis dat het al niet echt perfect meer werkt..

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Uit ervaring ben ik er achtergekomen dat USB apparaten met behulp van een PS2 converter niet helemaal lekker werken. Wat is de originele plug op de ontvanger? Ik zou die gebruiken.

Wat die lampjes doen? Tja.. Kijk eens op www.logitech.com Daar staat meestal wel uitgebreide documentatie.

• BenJoep
op logitech is kan ik dr niks over vinden.. Ook niet in de support.. Originele plug is usb en ps2.. Is een splitter namelijk..

usb kan voor beide apparaten zorgen, en die ps2 is voor de muis, maar dan moet je die usb omgooien naar een ps2 stekkertje voor het keyboard..

Pagina: 1