Iemand hier die Yoshi's Island (Super mario advance 3) voor de GBA al heeft en kan vertellen of het de moeite waard is ? thnx
is geloof ik het zelfde spel als super mario 2 yoshi's island voor de snes
ik vond hem wel grappig, maar niet zo goed als de super mario 1 voor de snes
jep even een paar screenshots bekeken.
gewoon supermario 2 voor de snes
toch jammer dat ze op de gba gewoon oude snes spellen uitgeven.
even lekker 2 maal geld verdienen met hetzelfde
en er ook nog de normale prijs voor vragen terwijl het gewoon een oud spel is.
Ahum, niet iedereen is opgegroeit met een SNES en aangezien deze niet nieuw meer te verkrijgen zijn vind ik het een hele goed zet. Zelf vind ik het juist wel leuk oudere spellen te spelen op een anders systeem.damster schreef op 13 oktober 2002 @ 22:52:
is geloof ik het zelfde spel als super mario 2 yoshi's island voor de snes
heb de snes gehad en de gba nu, en ik zeg het je, het gaat gewoon om het gevoel dat je weer terug in de snes tijd bent, maar nu in pocket formaat,.... heerlijke nostalgie vind ik het
prachtig gewoon
.
(ze brengen ook spellen uit die niet voor de snes uitgekomen zijn hoor, maar dit hoort er gewoon bij
)
(ze brengen ook spellen uit die niet voor de snes uitgekomen zijn hoor, maar dit hoort er gewoon bij
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Ja, maar om daar weer hetzelfde geld voor neer te leggen vind ik een beetje krom.
Als er ook maar nieuwe delen komen en niet alleen SNES ports.
Als er ook maar nieuwe delen komen en niet alleen SNES ports.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
ja tuurlijk brengen ze ook nieuwe spellen uit.
maar ik vind het alleen belachelijk om weet ik hoeveel euro te betalen voor een spel wat gewoon 6/7 jaar oud is.
kost je kapitalen zo'n spel. terwijl de kosten om het spel om te zetten naar gba bijna niets kost in verhouding tot de ontwikkeling van een nieuw spel
maar ik vind het alleen belachelijk om weet ik hoeveel euro te betalen voor een spel wat gewoon 6/7 jaar oud is.
kost je kapitalen zo'n spel. terwijl de kosten om het spel om te zetten naar gba bijna niets kost in verhouding tot de ontwikkeling van een nieuw spel
ze moeten een voorbeeld nemen aan Metroid Fusion die word echt mooi en niet eens een port (alhoewel ik die oude metroids ook wel op mijn gba wil hebben
)
This space is occupied
Yoshi's Island is 1 vd (zo niet de) beste 2D platformers die ik ooit gespeeld heb. Als je de SNES versie nog nooit heb gespeeld ZEKER zijn geld waard.
Het gaat de goede kant op, nog even en je bent fulltime Metroid Prime fan
Oww...lijkt Metroid Fusion dan weer wel leuk volgens meneer?TheEvilCuber schreef op 13 oktober 2002 @ 23:19:
ze moeten een voorbeeld nemen aan Metroid Fusion die word echt mooi en niet eens een port (alhoewel ik die oude metroids ook wel op mijn gba wil hebben)
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
idd.. ALS je de snes versie nooit gespeeld hebt, is dit toch de kans om dit deel te spelen ?
als je het al op de snes hebt gespeeld, dan ken je het spel.. ga je het idd niet kopen.. maar als je het dus niet kent.. wat let je ?
het is misschien krom om de volle prijs te berekenen voor een 'simpele' port.. maar als je niet weet dat het een port is.. of dat je het wel weet maar het origineel nog nooit gespeeld hebt ?
wat boeit het verder ? .. komen zat originele spellen uit op de gba.
vind het weer gezeik om niets.. maar dat vind ik ook van andere dingen dus zal me er verde rniet over uitlaten
als je het al op de snes hebt gespeeld, dan ken je het spel.. ga je het idd niet kopen.. maar als je het dus niet kent.. wat let je ?
het is misschien krom om de volle prijs te berekenen voor een 'simpele' port.. maar als je niet weet dat het een port is.. of dat je het wel weet maar het origineel nog nooit gespeeld hebt ?
wat boeit het verder ? .. komen zat originele spellen uit op de gba.
vind het weer gezeik om niets.. maar dat vind ik ook van andere dingen dus zal me er verde rniet over uitlaten
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
het is inderdaad precies de SNES versie, behalve dan voor wat (irritante) extra geluidseffecten zoals je ook bij Mario Advance 2 kon merken. (zoals pratende mario enzo)
hmmz ik kende de snes versie nie eens maar wil m kopen voor mn gba-tje en d8 ff kijken wat jullie ervan vinden maar bijna iedereen vind m een van de beste 2d platformers ooit
dus ik kijk er ff na
THNX for the advice en meer is altijd welkom!!
kijk hier ff voor een review Lijkt inderdaad veel op de SNES versie, which is a good thing
erg goed spel, veel levels, aan begin vrij makkelijk (om de besturing onder de knie te krijgen) en dan geleidelijk aan steeds moeilijker. Ben je wel aardig tijdje mee zoet denk ik
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Yeah vanochtend net even uitgespeeld, alle (maar dan ook alle) levels 100 punten. 
Ik kende 'm al van de SNES, er zijn nu 6 extra nieuwe levels (secret) die je krijgt als je bowser verslagen hebt. Iedere wereld heeft ook een extra level die je krijgt als je genoeg punten hebt, maar dat was op de snes ook al zo. De nieuwe extra levels zijn weer van die typische nintendo nieuwe-stijl levels, dus weinig actie en veel gezoek, maar zeker wel een uitdaging.
toppie spel, zeker wel
Bij de speciale ending stond er dat het de 121e yoshi was die het eiland had ontdekt ofzo, wat ze daarmee bedoelen weet ik niet, misschien dat ik zovaak ben doodgegaan totdat ik alles had uitgespeeld?
Ik kende 'm al van de SNES, er zijn nu 6 extra nieuwe levels (secret) die je krijgt als je bowser verslagen hebt. Iedere wereld heeft ook een extra level die je krijgt als je genoeg punten hebt, maar dat was op de snes ook al zo. De nieuwe extra levels zijn weer van die typische nintendo nieuwe-stijl levels, dus weinig actie en veel gezoek, maar zeker wel een uitdaging.
toppie spel, zeker wel
Bij de speciale ending stond er dat het de 121e yoshi was die het eiland had ontdekt ofzo, wat ze daarmee bedoelen weet ik niet, misschien dat ik zovaak ben doodgegaan totdat ik alles had uitgespeeld?
De rom is op 17 september gemaakt, ongeveer een maand geleden was ik er dus aan begonnen denk ik. Ik doe meestal een leveltje of twee per dag, ik speel heel veel tussendoor tijdens de reclameblokken op tv, bij de thee en dat soort dingen.
Bedenk wel dat ik 't spel al twee keer eerder volledig heb uitgespeeld voor de SNES, dat scheelt natuurlijk ook.
Bedenk wel dat ik 't spel al twee keer eerder volledig heb uitgespeeld voor de SNES, dat scheelt natuurlijk ook.
jah ok
lijkt me namelijk zeer cool spel maar hoop wel dat ie groot is en niet dat ik m zo heb uitgespeeld
en is de REPLAY ook een beetje leuk dus om em nog eens uit te spelen ?
Als je 'm gewoon eerst gewoon uitspeelt, en daarna voor de 100 punten gaat voor ieder level... ben je echt niet zo mee klaar
Als je eenmaal alle levels met 100 punten hebt uitgespeeld leg je het spel wel eventjes weg denk ik, je kent de levels dan toch door en door, maar dat hou je met ieder spel. Ik gooi 't spel nu ook van m'n flashcard, 't is mooi geweest na drie keer uitspelen, maar van de platformgames is dit wel een van de besten na DKC.
Anyway, de cheatcode van de snes zit ook op de gba alleen met andere knoppen:
houd bij de level-selection screen de select-knop ingedrukt en doe LLBAR, nu kun je alle minigames spelen.
Als je eenmaal alle levels met 100 punten hebt uitgespeeld leg je het spel wel eventjes weg denk ik, je kent de levels dan toch door en door, maar dat hou je met ieder spel. Ik gooi 't spel nu ook van m'n flashcard, 't is mooi geweest na drie keer uitspelen, maar van de platformgames is dit wel een van de besten na DKC.
Anyway, de cheatcode van de snes zit ook op de gba alleen met andere knoppen:
houd bij de level-selection screen de select-knop ingedrukt en doe LLBAR, nu kun je alle minigames spelen.
Ik heb em en is zeker de moeite waard zolang je Yoshi's island niet voor de snes had
Pagina: 1