Is een overgeclockte celeron 566@850 (hoger nog niet geprobeerd) sneller dan een coppermine 667? De coppermine heeft immers meer cache.
Verwijderd
tja legt eraan.....als je de MMX en SSE gaat benchen dan kan een PIII 550 zelfs nog sneller zijn 
trouwens ik heb ook een Celly II en door die SSE zien veel programma's me cpu als een Pentium III....nog meer mensen die dat hebben????
trouwens ik heb ook een Celly II en door die SSE zien veel programma's me cpu als een Pentium III....nog meer mensen die dat hebben????
Thanks,
Ik kan wellicht nog een celly 566 box krijgen voor niet al te veel geld. Een duron is overgeclock sneller maar dan moet ik ook een nieuw moderbord. Wordt het toch weer duurder.
Ik kan wellicht nog een celly 566 box krijgen voor niet al te veel geld. Een duron is overgeclock sneller maar dan moet ik ook een nieuw moderbord. Wordt het toch weer duurder.
marukiej: heb ik ook bijna altijd.
Ik vind het eigenlijk niet eens zo erg want als ik hier dan met een paar digibeten een spelletie opstart en er staat dan zoiets van Intel Pentium III processor detected at 833MHz ofzo ben ik weer de bink.
Ik vind het eigenlijk niet eens zo erg want als ik hier dan met een paar digibeten een spelletie opstart en er staat dan zoiets van Intel Pentium III processor detected at 833MHz ofzo ben ik weer de bink.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 10:46 schreef marukiej het volgende:
trouwens ik heb ook een Celly II en door die SSE zien veel programma's me cpu als een Pentium III....nog meer mensen die dat hebben????[/quote]Dat heb ik ook. Vind het wel lief (
)
Bij mij viel het voor het eerst op met de DNet Client.
trouwens ik heb ook een Celly II en door die SSE zien veel programma's me cpu als een Pentium III....nog meer mensen die dat hebben????[/quote]Dat heb ik ook. Vind het wel lief (
Bij mij viel het voor het eerst op met de DNet Client.
edit:
ff de quote aangepast.
ff de quote aangepast.
Mijn celeron 566 @ 876 mhz scoort anders even hoog als een athlon 700 @ 800 ! de ene keer scoort de athlon heel ietjes hoger en de andere keer mijn celeron ! Celeron 850 is ongeveer even snel als een p3 800 behalve als je een progie hebt waar veel cache voor gebruikt word. Kwa spelen maakt het dus niet zoveel uit !
Ja, vind je het gek. Die data die jij hierboven hebt gepresenteerd (640 X 480 X 16) is bijna volledig afhankelijk van de processorkracht.
Laat eens even wat data zien van Q3 op 1280 X1024????
Laat eens even wat data zien van Q3 op 1280 X1024????
Het gaat wel over processoren, maar je moet natuurlijk wel met relevante data komen. Tuurlijk heb je gelijk dat je op 640x480x16 veeeel meer frmaes heb met een T-bird1000, maar zeg eens eerlijk: speelt iemand dat ook echt. Het is relevanter in mijn ogen om te kijken naar de verschillen op 1024x768x16/32 omdat volgens mij de meeste mensen dat gebruiken ..
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
hallo, in dat plaatje staat de cel 700/66 mhz maar is de 850/100 mhz niet veel sneller door zijn hogere busclock?
Of maakt de busclock niet uit bij 640X480?
[fout herstel mode on]
shit niet goed gekeken in de tabel, 850/100 staat er wel in,, Dus reactie overbodig
[fout herstel mode off]
Of maakt de busclock niet uit bij 640X480?
[fout herstel mode on]
shit niet goed gekeken in de tabel, 850/100 staat er wel in,, Dus reactie overbodig
[fout herstel mode off]
mijn celly 566 haalde de 850 niet stabiel met een fop38! zat ik met een celly 566 en dat zuigt zwaar.
nu maar een duron 800 en die haalt 1000. gekocht met de gedachte dat als hij niet/slecht te overklokken was dat ik dan tenminste nog een behoorlijke cpu heb op standaard kloksnelheid
nu maar een duron 800 en die haalt 1000. gekocht met de gedachte dat als hij niet/slecht te overklokken was dat ik dan tenminste nog een behoorlijke cpu heb op standaard kloksnelheid
Geluks vogel. En een LuL tegelijk (jaloers).
Mijn Celeron-A 566Mhz gaat maar tot 808Mhz met een 95Mhz bus. Dat betekent dat ik al mijn kaarten moet onderclocken:'(. Maar wat maaket het ook uit. In hoge resoluties met zware programma's zoals Quake3 is de bottleneck de grafische kaart en niet meer de CPU. En daarvoor heb ik een Geforce2 MX*D
Mijn Celeron-A 566Mhz gaat maar tot 808Mhz met een 95Mhz bus. Dat betekent dat ik al mijn kaarten moet onderclocken:'(. Maar wat maaket het ook uit. In hoge resoluties met zware programma's zoals Quake3 is de bottleneck de grafische kaart en niet meer de CPU. En daarvoor heb ik een Geforce2 MX*D
Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
Ja, nog steeds, zelfs de duron 800 die iets anders schijnt te zijn.
Hop,hop,hop!
Pagina: 1