[mb] KT400 en gaten rond de socket?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:19

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
omdat ik waterkoeling heb (maze 2) heb ik gaten rond de socket nodig om de water koeling te plaatsen, dus ik naar een nieuw moederbord kijken, en eigenlijk geen 1 die gaten rond de socket heeft. alleen de moederborden van Abit hebben dat.
at7max2 en de kd7 (raid)
of de nieuwe van epox ook gaten zullen hebben weet ik overigends niet, dus wacht ik daar even op, of hebben jullie nog andere ideeen?

Thanks

bla?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Huh? Als ik je goed begrijp zoek je een mobo met gaten rond de cpu socket? A7V333 heeft dat ook, en bij mijn weten de meeste moderne mobo's ook hoor.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:45
Wat heb je eigenlijk aan een KT400 mobo als een KT333 meer features heeft?

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:19

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
omdat ik eigenlijk een beetje op de "toekomst" voorbereid wil zijn, firewire, sata enz en het is nu de nieuwste versie van via chipsets, dus met bios updates lijkt me dat deze sneller is dan de kt333. dus vanda

oke, ben er achter gekomen dat de Asus a7v8x ook gaten rond e socket heeft :P

[ Voor 0% gewijzigd door Q-bone op 13-10-2002 22:51 . Reden: asus ff toegevoegd ]

bla?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Nog weinig bedrijven hebben hun via kt400 mobo gereleased, dit omdat het eigenlijk nog niet nodig is :P. Want hebben wij al een AMD CPU gezien die 400 Mhz draait :? Laat staan 166 :X.

Voor firewire kan je pci kaart , of gewoon een audigy kopen heb je ook 1 poort :).
Voor SATA komen er converters, voor parralel => serial :D.

Verwijderd

De KT3 Ultra2 heeft ook 4gaten rond de socket

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Elk zichzelf respecterend moederbordfabrikant heeft dat wel bij de moederbord specificaties op diens website vermeld staan. Anders kun je nog altijd picjes bekijken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.