Het is nu ong 6 jr gelden dak in aanraking kwam met incest..
Ik was toen 9 en ik ben misbruikt door mijn halfbroer...(die was toen 14)
De 1e x dat ie het probeerde toen was mn zusje erbij,maar die sliep aan de andere kant van de kamer en ze slaapt heel vast.
Hij zei dat ie mn zusje wat zou doen als i zou gillen of zou tegen spartellen dus ik gilde niet,maar ik verzette me wel..
Niet dat het veel uithaalde,want hij was zwaarder en sterker dan ik..
Hij heeft het drna nog een paar x geprobeerd,maar tis gelukkig niet gelukt..
toen ik 14 was heb ik het pas aan m ouders vertelt omdak er geestelijk helemaal aan kapot ging..
Ik had het nooit eerder vertelt omdak bang was dat ze zouden zeggen dat ut mn eigen schuld was en alles..
Mn ouder waren geschokt,maar zeiden dat het te lang geleden was om een aanklacht in te dienen en ze hebben met mn broer gepraat,toen ben ik geroepen en hij moest zn excuus aanbieden en daar moest ik het mee doen..
Ik heb het mn huidige vriend een tijdje geleden vertelt en hij reageerde heel boos en zei dat ie het erg vond..
Hij houdt er rekening mee en dat vind ik erg lief van hem.
Ik denk er nog vaak aan..
Thuis kan ik er ook niet over praten want dat hebben ze liever niet.
Ik haat mn halfbroer in mn hart en dat zal ik blijven doen..
Want ik ben voor het leven getekend...
Voor degen die zich afvragen wiek ben..
Ik ben de vriendin van sexy_alien en ik mocht dit op zijn naam posten.
Ik was toen 9 en ik ben misbruikt door mijn halfbroer...(die was toen 14)
De 1e x dat ie het probeerde toen was mn zusje erbij,maar die sliep aan de andere kant van de kamer en ze slaapt heel vast.
Hij zei dat ie mn zusje wat zou doen als i zou gillen of zou tegen spartellen dus ik gilde niet,maar ik verzette me wel..
Niet dat het veel uithaalde,want hij was zwaarder en sterker dan ik..
Hij heeft het drna nog een paar x geprobeerd,maar tis gelukkig niet gelukt..
toen ik 14 was heb ik het pas aan m ouders vertelt omdak er geestelijk helemaal aan kapot ging..
Ik had het nooit eerder vertelt omdak bang was dat ze zouden zeggen dat ut mn eigen schuld was en alles..
Mn ouder waren geschokt,maar zeiden dat het te lang geleden was om een aanklacht in te dienen en ze hebben met mn broer gepraat,toen ben ik geroepen en hij moest zn excuus aanbieden en daar moest ik het mee doen..
Ik heb het mn huidige vriend een tijdje geleden vertelt en hij reageerde heel boos en zei dat ie het erg vond..
Hij houdt er rekening mee en dat vind ik erg lief van hem.
Ik denk er nog vaak aan..
Thuis kan ik er ook niet over praten want dat hebben ze liever niet.
Ik haat mn halfbroer in mn hart en dat zal ik blijven doen..
Want ik ben voor het leven getekend...
Voor degen die zich afvragen wiek ben..
Ik ben de vriendin van sexy_alien en ik mocht dit op zijn naam posten.