Toon posts:

advies

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zou graag wat advies willen krijgen,

ik heb nu namelijk een Pentium 3 700 Mhz Celeron met een Aopen AX 34 pro moederbord maar ik zou wel wat beters willen. Niet dat ik ontevreden ben, want de mijne is wel redelijk.
maar ik ben er niet zo heel bekend mee. E :) n ik heb al wat rond gekeken maar m'n geluidskaart en videokaart zit nu op mijn moederbord geïntergreerd en als het kan moet dat ook op m'n nieuwe moederbord ook zitten.

maar dit is mijn eerste keer hier en zouden jullie mij advies kunen geven,

groetjes.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 22:00:

maar dit is mijn eerste keer hier en zouden jullie mij advies kunen geven,
Ja, lees de faqs. Komt misschien bot over, maar als je die had gelezen had je dit topic niet hoeven openen... :/

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[rml]FAQ Overige Hardware [ OH] (update 09-06-02)[/rml]
Verder zou je hier kunnen kijken :).

Althans, ik begrijp niet helemaal uit je verhaal dat je een nieuwe PC zoekt, maar hier zal het vast wel op neer komen ;).

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Welkom op GoT. :)

Ik zie dat je een nieuw systeem wilt hebben en je vraagt nu advies. Wel, het advied dat wij jou kunnen geven is alleen maar gebaseerd op de eigen ervaringen van de hardware, mooier zou zijn om een aantal reviews te lezen op de frontpage tweakers.net dus. :) Ik heb dit ook zo gedaan en ik heb op basis daarvan een leuk spulletje gekocht, een spulletje dat heel goed uit de reviews komt van diverse hardware-sites.

Ik zou gewoon veel lezen, van alle typen hardware zijn er veel en uitgebreide reviews beschikbaar, ook kun je hier op het forum nog wat topics zoeken waaruit je de persoonlijke meningen kunt vinden. Combineer deze twee zaken met elkaar en je krijgt een pc waar je heel tevreden over zult zijn. :)
eMAeRCe schreef op 13 oktober 2002 @ 22:01:
Ja, lees de faqs. Komt misschien bot over, maar als je die had gelezen had je dit topic niet hoeven openen... :/
Dit is niet de manier waarop je een nieuweling begroet, jij zou inmiddels beter moeten weten omdat je hier nu al heel lang zit. Hoe ben jij in jouw begintijd behandeld?

Krankzinnige muziek vind je hier.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:34

LopeZ

Too much is never enough

Zie de reacties hierboven :)

Dit topic is gesloten.