Toon posts:

[.NET] applicatie en geheugen gebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren,

Ik heb dit probleem al eerder gelezen op het forum maar was toch benieuwd of er mensen waren die er een oplossing voor hadden. Het gaat hier om het excesieve geheugen gebruik van een .NET applicatie.

Als ik een applicatie schrijf (in VB.NET, C# of C++) en deze vervolgens compileer en uitvoer neemt deze standaard 10mb geheugen in beslag. 8)7 Dit waarschijnlijk om de .NET componenten die benodigd zijn in het geheugen te laden......
Afijn, ik die zelfde applicatie 10x opgestart... en rara... ze nemen nu 100mb geheugen in beslag !!!!! (terwijl dezelfde DLL's e.d. worden geladen)

Het betreft een applicatie met een windows form met 1 knop en verder geen acties. Er worden ook nauwelijks references gebruikt.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Zijn dit kinderziektes van het huidige .NET framework??? Als dit normaal is voor een .NET applicatie, waarom zouden mensen dan .NET applicaties willen gaan ontwikkelen??? :?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je kan ook eens in dit artikel kijken:

.Net = ramvreter/

Staan ook een aantal zaken in genoemd.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
SHIT! voortaan beter dus searchen.......... thanks anyway.... gooi maar dicht deze hap :-(