Ik heb een SMC Barricade router, die 2 pc's van internet voorziet. Internet werkt goed, zelfs een eigen server lukt, maar als ik bestanden van de ene naar de andere pc wil delen gaat het mis. Na lang experimenteren is het me eindelijk gelukt om de andere pc te 'zien', maar zodra ik daar op klik staat er dat ie niet toegankelijk is en dr onder staat: Kan het netwerk pad niet vinden.
De router die ik gebruik is dus een SMC Barricade router met ingebouwde firewall. Alle pc's binnen het netwerk hebben hetzelfde externe IP adres. (soort nep adres; tegen hackers ). Ik heb al de search gebruikt, maar ik kan nergens een oplossing voor het probleem vinden. Zijn er misschien mensen met een SMC Barricade router (of soortgelijke) die het wél voor mekaar gekregen hebben? En zo ja; hoe ?
Op de ene PC zit Win XP prof en de andere Win ME
De router die ik gebruik is dus een SMC Barricade router met ingebouwde firewall. Alle pc's binnen het netwerk hebben hetzelfde externe IP adres. (soort nep adres; tegen hackers ). Ik heb al de search gebruikt, maar ik kan nergens een oplossing voor het probleem vinden. Zijn er misschien mensen met een SMC Barricade router (of soortgelijke) die het wél voor mekaar gekregen hebben? En zo ja; hoe ?
Op de ene PC zit Win XP prof en de andere Win ME
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25