Toon posts:

halftoonmodel

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij een voorbeeld geven van een halftoonafbeelding?

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:37
Zou je iets duidelijker willen zijn, zie dat je hier niet echt vaak komt, iets meer uitleg please :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, sorry. Ik moet een afbeelding voor school zoeken van een halftoonafbeelding. Ik weet precies wat het is, maar heb een voorbeeld nodig, zodat ik zelf het verschil kan zien. Leuk?nee.
Of is elke afbeelding op het net een halftoonafbeelding?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat is toch zo'n rotte krantenfoto zoals SpiritX ook post of niet? (tegenwoordig gelukkig wel een stuk mooier dan eerst)

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Dus je laat ons maar even zoeken... lekker handig van je. Bel een drukker op, leer je dr ook nog wat van.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt je onderschrift goed uitgekozen waxle. Bedankt iedereen voor de moeite.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 21:28:
Pardon? Meneer krijgt een opdracht van school en wil niet eens zelf onderzoek doen? En dan ook nog mensen afzeiken. Sorry hoor, maar ik vind dit echt niet kunnen. Echt, denk nou nog eens na hoe je misbruik maakt van dit forum, en denk eens hoe dat zou zijn in het echte leven, als het alleen maar nemen was, en niet geven.

Een beetje lullig.

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Ik hou wel van vlammetjes. lekker pittig :P
Anyways, lees de FAQ even, we zijn hier niet om jouw huiswerk te doen. Oh, wacht even, dat moest je morgen natuurlijk af hebben! Sorry hoor.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik post het hier voor de zekerheid nog maar eens:
|HunterPro| schreef op 13 oktober 2002 @ 21:25:
[...]
[edit]
Al de tekst die ik in dit topic heb getypt mag uitdrukkelijk NIET overgenomen worden voor ENIG SCHOOLWERK dan ook. Merk ik op enige manier (en ja ik heb veel contacten) dat dit wel gebeurt heb je dikke kans dat je een vette 1 voor deze opdracht te pakken krijgt. Je bent gewaarschuwd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 21:28:
Ik zal proberen niet al te zeer uit m'n slof te schieten maar als er iemand is die niet het recht heeft om ook maar ìets te zeggen tegen een user die überhaubt al de moeite doet om te reageren op deze stompzinnige thread ben _jij_ het wel. Wat jij ongetwijfeld niet weet is dat waxle hier behulpzaam is en moeite doet voor mensen die een beetje zelf moeite doen om een antwoord te vinden op hun vraag. Jij daarentegen, beschouwt de Gathering of Tweakers duidelijk als een persoonlijke helpdesk. Doe daar eerst eens wat aan voordat je weer eens een vergeefse poging doet iemand af te zeiken :(

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
We zijn hier niet Gathering of Huiswerkhulp. Dit kan je makkelijk vinden met Google.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.