visitekaartjes, welke printer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.955 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustafa
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2024
Hoi allemaal,

Ik wil een nieuwe printer kopen (de ouwe is brak |:( )
Nu zijn er een heleboel mooie printers HP, Epson, Lexmark, enz. Echter nu is mijn vraag welke printer kan ik het beste kopen om visitekaartjes mee te printen?
Het mag best een laser-printer zijn 8) .

Wie heeft er ervaring met het printen van visitekaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Heb zelf een HP 6P Laserjet. Zwart/Wit en dat is in mijn geval voldoende.
Elk nieuwer type zal wel beter zijn. Ik heb geen klachten over HP.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustafa
kun je met de HP 6P karton printen? ik bedoel dik genoeg papier voor visitekaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustafa
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53083

uuuhhhmmm.... niet zo snel kicken aub.

Dit kan je prima zelf uitzoeken:
Kijk op diverse sites van diverse printer en papier leveranciers naar wat voor papier je wilt gebruiken. Je hebt A4 vellen met uitdrukbare visitekaartjes bijvoorbeeld. Hierbij staat ook de papierdikte in gram/m2.
Je kan ook plain A4 gebruiken en later uitponsen, zelfde verhaal.

Dan kijk je bij de diverse printerfabrikanten en zoek je een mooie printer uit die die papierdikte ondersteund en aan jouw snelheid/dpi vereisten voldoet.

Prijzen kan je vinden in de pricewatch of diverse computerboeren.

Is verder drukken niet goedkoper en netter? dan om helemaal een printer hiervoor aan te schaffen?

Ik denk verder dat je wel laser moet nemen, want inkjet geeft af als het nat wordt -> niet proffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

gustafa schreef op 13 oktober 2002 @ 21:25:
kun je met de HP 6P karton printen? ik bedoel dik genoeg papier voor visitekaartjes.
Ik koop zelf de gekleurde voorbedrukte vellen. Zitten echt wel aardige bij.
En ja, je kunt 160 gr. / 180 gr. papier gebruiken. Zwaarder zelfs wil ook wel lukken.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66395

als je wel kleur wilt drukken en voor een inktjet gaat kies er dan een die een zo recht mogenlijke ppierdoorvoer heeft, dus niet HP want die maakt een draai van 180 graden en kan niet echt dik papier bedrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustafa
Wanneer je met een laserjet HP 6P 180 grams papier print, buigt het papier dan niet teveel?
Het is de bedoeling dat ze achteraf nog verpakt worden. Het moet niet zo zijn dat ik ze allemaal weer recht moet buigen.
Enkel zwart printen is geen enkel probleem, maar is er wel een laserprinter te krijgen welke ook 180gr papier in kleur kan printen?
Pagina: 1