Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FanMod]Akasa ClearFan met rode ledjes

Pagina: 1
Acties:

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-11 09:17
Ik heb een Akasa ClearFan van onze grote vriend Nitraat bewerkt en er 4 rode ledjes ingezet. Het zijn helaas gewoon de goedkoopste ledjes, dus niet al te fel. Het resultaat is wel grappig. Alleen jammer dat het een klein kastje is dat onder mijn bureau staat te routeren en met zijn fan recht naar mijn bed schijnt. Ik zag net in het donker dat hij dus 's nachts wel uit moet, wil ik zonder blauwe knipperlichten kunnen slapen :(

Foto's heb ik pas achteraf gemaakt onder mijn bureau, dus zijn niet al te mooi :P

Foto met flits:
Afbeeldingslocatie: http://www.theboardingzone.demon.nl/Fanmod/FanmodFlits.jpg

Foto zonder flits:
Afbeeldingslocatie: http://www.theboardingzone.demon.nl/Fanmod/Fanmod.jpg

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geniaal,,

ziet er echt super vet uit

Verwijderd

Erg geinig effect :)

Verwijderd

wow dat is zeer netjes hoor _/-\o_ _/-\o_ . Ik krijg binnenkort die Fans uit de IA van Pureoptical en Ruddieboy. Is ongeveer het zelfde effect. Maar als je het zelf doet ben je natuurlijk een echte op-en-top CaseModder. Damz ik voel me nu ineens een wannabe tweaker met te veel geld. :'( :+

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 15:50
netjes gedaan:D

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 09:24
Dude, die is wel netjes jammer dat de LEDjes ietwat scheefzitten, maar het resultaat mag er zeker wezen.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:26

PoweRoy

funky!

:Y)

mooi gedaan

[This space is for rent]

• kleinelievewolff
DjGeRo schreef op 13 oktober 2002 @ 21:13:
Dude, die is wel netjes jammer dat de LEDjes ietwat scheefzitten, maar het resultaat mag er zeker wezen.
Het was gewoon even een "ik heb niets te doen op zondagmiddag"-klusje. En meer een oefening voor als ik handenvol felle ledjes binnenkrijg uit de lopende IA om mijn 5 enermax fans te modden. Was meer puzzelen welke weerstand ertussen moest bij 4 ledjes op 12 Volt. Gewoon 4 gaatjes geboord, ledjes erin geduwd en een paar druppels secondenlijm er achter laten lopen. Ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien met felle ledjes en die enermax fannetjes. Die hebben namelijk wat minder doorzichtige bladen itt deze akasa fan.

Oh ja...ik kijk net nog even onder mijn bureau en ze zitten er toch behoorlijk recht in hoor. Zoals je op die eerste foto ziet, is de foto niet helemaal van rechtvoor genomen en vertekend dus een beetje. Maar ach...wie de neuk geeft een verdomme :+

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 09:24
kleinelievewolff schreef op 13 oktober 2002 @ 21:18:
[...]

Het was gewoon even een "ik heb niets te doen op zondagmiddag"-klusje. En meer een oefening voor als ik handenvol felle ledjes binnenkrijg uit de lopende IA om mijn 5 enermax fans te modden. Was meer puzzelen welke weerstand ertussen moest bij 4 ledjes op 12 Volt.
Had ik al een beetje gedacht, ook wel eens last van ;)

Maar voor een zondagsmiddagklus is het effect wel goed gelukt :)

[ Voor 0% gewijzigd door DjGeRo op 13-10-2002 21:20 . Reden: typo ]

Verwijderd

Wat voor PC is dat?
Lijkt wel op een oude 486'er of niet?

• kleinelievewolff
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 21:30:
Wat voor PC is dat?
Lijkt wel op een oude 486'er of niet?
Nee, is een Soyo barebone met een celeron 533 erin.

Verwijderd

Netjes gedaan!!!
ff een vraagje: Hoe groot zijn de gaten die je geboord hebt voor de ledjes?? (i.v.m. het uitsteken van de ledjes tegen de fanbladen)

Verwijderd

kleinelievewolff schreef op 13 oktober 2002 @ 21:42:
[...]

Nee, is een Soyo barebone met een celeron 533 erin.
Lijkt dan wel veel op een oude 486'er!

• kleinelievewolff
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 21:43:
Netjes gedaan!!!
ff een vraagje: Hoe groot zijn de gaten die je geboord hebt voor de ledjes?? (i.v.m. het uitsteken van de ledjes tegen de fanbladen)
Ik heb ze gewoon met een dremel geboord met een veel te klein boortje. Gewoon steeds iets groter maken tot het ledje er goed strak inpast en dan er een klein stukje induwen. Vervolgens doe je aan de buitenkant bij de aansluiting van het ledje en de fan een druppeltje secondenlijm en zit hij goed vast.

Verwijderd

kleinelievewolff schreef op 13 oktober 2002 @ 21:46:
[...]

Ik heb ze gewoon met een dremel geboord met een veel te klein boortje. Gewoon steeds iets groter maken tot het ledje er goed strak inpast en dan er een klein stukje induwen. Vervolgens doe je aan de buitenkant bij de aansluiting van het ledje en de fan een druppeltje secondenlijm en zit hij goed vast.
I see...
Is je mod naar aanleiding van dit misschien:
Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/a_17_80mm_fanmod_blacklight.jpg
Pic van artikel op ccmod.com
Toen ik dit zag dacht ik in ieder geval wel: Dat wil ik ook!! >:)

• CaMmY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08 09:55

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Leuk gedaan, nog ff w8ten op de led IA en dan ga ik ook maar is aan de slag.....

/me Een echte patomaan

Verwijderd

Ziet erg kewl uit in elk geval.

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Khad echt precies hetzelfde een maandje geleden....alles werkte enzo, met batterijtjes en voeding getest....
Zette ik het in m'n pc, iets mis gegaan met weerstandje denk ik, alle ledjes doorgebrand :'( ....
De ledjes had ik erin vast gezet met secondelijm, dus die krijg ik ook niet meer los :( .....tot zover mijn modden weer eens....
Pagina: 1