Ik heb vannochtend dit gepost:
Je raad het al: ook in films!!
Nou, wat kan ik er in dat geval an doen....
en daar werd mij als antwoord gegeven: kijk op de FAQ, waar ik van alles kon vinden over schokkerig beeld in 3D games, vooral: update drivers. Nou dat heb ik dus gedaan, heb nu 40.72 van NVidia en heb Via 4-in-1 gedoe, maar het is helemaal niet alleen in 3D Games ontdek ik net na een DivX film op te starten!Probleempje> Spellen schokken inneens!
Niet gewoon schokken van: te lage FPS, nee hoor da's echt moeilijk met mijn PC, zelfs UT2003 draai met 30 FPS op de hoogste details.
Een ander soort schokken dus , bijv in een FPS, na een aantal stappen hikt het ineens en gaat vervolgens weer verder. Een beter voorbeeld: ik speelde laasts weer eens StarTrek Armada II en daar heb je van die mooie ronddraaiende planeetjes, nou daar zie je het dus goed, hij draait een stukje, stopt (hikt dus ) en gaat vervolgens weer verder.
Dit lijkt me nou niet echt normaal met een GeForce 4 Ti4200 en een AMD Athlon XP 2100+, en ik geloof niet dat ik dit al lang heb. Dus: wat doe ik eraan behalve formateren, daar heb ik dus ff echt geen zin aan!
Je raad het al: ook in films!!
Nou, wat kan ik er in dat geval an doen....