Toon posts:

[56k] PC wil niet inbellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de pc van me zus wil niet goed inbellen, als ik em laat inbellen op de provider zit ie eerst een minuut of 2 te proberen en dan zegt ie: "De computer waarvan u het nummer hebt gekozen antwoord niet, probeer het later opnieuw"

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen

(me zus woont in r'dam ik in z'meer geen zin om steeds daarheen te gaan en zonder resultaat)

specs:
win 95
56k moden (d0h)
meer niet nodig lijkt mij

Bij mij thuis is die pc wel is op internet gekomen (2 jaar geleden), toen geen problemen gehad, ik heb die pc nog niet mee naar huis genomen, of mijn pc naar r'dam, Raden jullie mij aan om dat te proberen, en kijken of mijn pc wel online komt? of weten jullie wat mijn probleem is?

M'n zus is ook naar provider gegaan, en die kwamen met het verhaal, of de stekkertjes er wel goed inzaten??

Verwijderd

Goeie kans dat er ergens een 0 (nul) vooraf vergeten wordt.
Als ze achter een huiscentrale zit zou dat wel eens het probleem kunnen zijn.

Ook goede kans dat het nummer niet meer gebruikt wordt.
Vrijwel alle providers hebben hun dial-up nummers onder een ander (landelijk lokaal) nummer gezet ivm met KPN perikelen.

Zijn deze dingen al gecheckt? Welke provider zit ze?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 20:51:
Goeie kans dat er ergens een 0 (nul) vooraf vergeten wordt.
Als ze achter een huiscentrale zit zou dat wel eens het probleem kunnen zijn.

Ook goede kans dat het nummer niet meer gebruikt wordt.
Vrijwel alle providers hebben hun dial-up nummers onder een ander (landelijk lokaal) nummer gezet ivm met KPN perikelen.

Zijn deze dingen al gecheckt? Welke provider zit ze?
jah, provider die via de universiteit werkt, ik weet de naam niet, beetje onbekende.

en wat bedoel je precies met die 0??

Dat nummer dat niet meer ingebruik is lijkt me sterk, want ik moest het inbelnummer van internet afhalen, lijkt mij dat ie wel geupdate is..

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 20:54:
[...]

jah, provider die via de universiteit werkt, ik weet de naam niet, beetje onbekende.

en wat bedoel je precies met die 0??

Dat nummer dat niet meer ingebruik is lijkt me sterk, want ik moest het inbelnummer van internet afhalen, lijkt mij dat ie wel geupdate is..
Moet je misschien bij die universiteit een nummer ingeven waar vanaf wordt ingebeld? Bij de UvT moet dat ook en als je van een ander nummer inbelt krijg je GEEN toegang.
Check dat eens even.

Verwijderd

Topicstarter
larsemenneke schreef op 13 oktober 2002 @ 20:55:
[...]

Moet je misschien bij die universiteit een nummer ingeven waar vanaf wordt ingebeld? Bij de UvT moet dat ook en als je van een ander nummer inbelt krijg je GEEN toegang.
Check dat eens even.
dat zou ook best kunnen, ik heb geen id hoe ze het daar doen

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 20:57:
[...]

dat zou ook best kunnen, ik heb geen id hoe ze het daar doen
Moet je eens even lezen op de website van die universiteit en ik neem aan dat je dat dan moet zoeken bij het rekencentrum.

Verwijderd

Topicstarter
larsemenneke schreef op 13 oktober 2002 @ 20:59:
[...]

Moet je eens even lezen op de website van die universiteit en ik neem aan dat je dat dan moet zoeken bij het rekencentrum.
k thnx, ik zal daar is langs gaan, en als dat het niet heeft geholpen schop ik em wel weer is een keer omhoog >:)
Pagina: 1