Reply van The Rabbit.

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

Topicstarter
beste mensen het is al een tijdje geleden dat de megaflush is gehouden, zoals jullie zagen heeft The Rabbit ook meegedaan en heb ik natuurlijk een bedank berichtje gestuurt, hier z'n reply.

Hi,
>thank you fery much for joining our team, we flushed almost 3.000.000
>work units.
It's been a pleasure :)
Sorry it is no longer possible to (officially) contact me by mail.
:)

>at anandtech
>http://anandforums.gisystech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=129577
Thank you for that link ! It was a quite funny read, all those rumours etc
:)

>they think that you joint our team for real,
>but i thing that you would rather join your own team.
>my palce in te stats is 37.
If I joined your team we would have achieved world dominion and the
competition between the other teams would come to a standstill :-)

In fact if our team wanted to have twice as much blocks as it does have
today, we could achieve this within two weeks.

However we don't want to.

>thank you very much again,
Sorry for not replying for so long.

>and if we do a megaflush again, may i ask you again if you want to join our
>team?
Yes, sure. no Problem.

Greetings,
The Rabbit

zoals jullie lezen wil ie wel mee doen met een nieuwe megaflush, dus laat die maar komen.

greetz

Oezie Woezie

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ongelofelijk, en hij heeft nog veel meer PC's tot zijn beschikking.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

w8....
als ik dit goed begrijp, als wij op nr1 komen, dan zet mr konijn nog ff een legertje pjoeters aan?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• redwing
  • Nu online
Gelijk heeft ie wel. Als er nu een team was die plotseling 1.5 miljoen blokjes per dag zou kraken zou het een stuk minder leuk zijn. Nu heb je nog uitzicht op een betere plek. iig zeer leuk dat ie volgende keer weer mee wil doen :)

[removed]

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Hij installeert gewoon wat meer trojannetjes als de concurrentie beter wordt

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Zullen we misschien eens per week een megaflush inlassen? Volgens mij vind broer konijn dat best.

Verwijderd

He Ceasar, je bedoelt elke dag een megaflush zeker !!

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Hmm, dat klinkt inderdaad wel erg cool ja, ook omdat ik degene was die reply'de in die topic op het AnandTech forum.

Ik zou deze info daar ook even kunnen plaatsen, maar ik denk niet dat ze daar zo blij mee zouden zijn >:)

Ik vind het trouwens wel erg vaag dat hij zegt dat hij zijn keyrate zo kan verdubellen, dat lijkt me toch wel sterk.

• Opvolger
  • Laatst online: 06-04 11:17

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

Verdubbelen is veel maar mogelijk....
en als het mogelijk is zeer graag lekker snel naar nr. 1 en GELD inne voor iemand en Tweakers.net want daar gaat het toch om.. nr.1 en tweakers.net die $2000,-

By ikke geschrijft

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 23:10
Zal ik eens lekker tegendraads gaan posten ... die koetjes wat heb je er aan ... niks toch nee zet je Compie dan voor iets nuttig aan zoals Prime95 die naar priemgetallen zoekt (zoals de naam al zegt) hiermee help je de wereld nog eens vooruit ... ze zijn te vinden op: http://entropia.com/primenet

I think therefor I am ... I think

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-05 11:20
Ordilogicus (alleen je nick is al tegendraads) ik vrees dat je met je priemgetallen projectje op de verkeerde page beland bent... Veel succes ermee :P

• Ordilogicus
  • Laatst online: 05-05 23:10
Ja Sorry ik kon het gewoon niet laten ...
Maar wheeler wat is er mis met mijn Nick, ik vind het niet nodig dat je 'em moet gaan afkraken...

I think therefor I am ... I think

• GiLuX
  • Laatst online: 12-11-2025
OMG

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Meneer Rabbit heeft een hele bijzondere band met Team Anandtech, sinds hij zijn naam in de stats veranderde in een tekst, die niet echt politiek correct was. Daar zijn die Amerikanen meteen van overstuur geraakt. Daarna heeft hij weinig meer van zich laten horen.

Thijs
------
Team Anandtech
You can't beat us, so join us !

• Gregoor
Thijs, wat stond er in die regel dan? Ik kom namelijk nogal eens op het AnandTech forum en het Distributed gedeelte, maar ik heb er nooit iets over gelezen en kon ook nu niks erover vinden.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Okay, ik ben nieuwsgierig, wat is die tekst dan?

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

jah wat was dat?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• KifArU
  • Niet online
De exacte tekst weet ik niet meer, want hij heeft hem meteen veranderd, maar het was iets van: "Why the hell is part of the profit going to charity?"

Thijs

• RubZie
  • Laatst online: 30-11-2024
HEHEHE goed zo... Die amerikaenen zijn ook altijd zo opgefokt he... Wel een goieie grap, vooral als je elke dag op een staat.
Trouwens Kifaru, mondje dicht tegen je teammembers he ;)
Enne waarom kom je niet bij het enige echte nederlandse team met de superkoeien?
Dat is tenminste een uitdaging, als je bij team anandpech ( :D) zit sta je sowieso wel eerste. Als we eerste staan mag je wat mij betreft weer tegug naar die amerikano's, ok :+

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• KifArU
  • Niet online
Alleen al het feit, dat DPC zich puur met RC5 bezighoudt, en geen SETI, ECDL of Gamma Flux doet, is genoeg om niet over te stappen.

Thijs
------
Team Anandtech
You can't beat us, so join us !

• RubZie
HUH? Wil je zeggen dat je alles tegelijk doet ofzow? RC5 is wat mij betreft gewoon het leukste, en om daar zoveel mogelijk members voor te krijgen en te houdene n zo hoog mogelijk te komen in de stats met "ons Hollanders" doet tweakers.net officieel alleen mee aan RC5. Er is geloof ik wel een recalcitrant groepje dat aan Zet die Ed hoom meedoen, maja...

Verwijderd

ik hou deze TOPIC inleven tot naar de 31maart FLUSH
wie niet ??

• Gregoor
Hmm, daar zullen die Amerikanen niet echt blij mee geweest zijn nee, want ik verblijf zelf ook in Amerika en ze zijn hier heel erg ingestelt op goede doelen, dus ik begrijp wel waarom ze zo pissed zijn.

• KifArU
  • Niet online
Ja, ik doe aan 3 projecten mee. De basis is RC5 (zo'n 2500 wu/dag) Dan nog wat Gamma Flux (zo'n 250 wu/dag) en voor zolang het nog duurt ECDL (zo'n 550K it./dag) Op http://mika.dhs.org/rc5/speed.asp kun je zien hoe deze projecten zich verhouden tot elkaar.

Thijs

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

The Tortois... nummer 1 van de wereld tot dat de Rabbit er mee van door ging flushed een beetje vreemd de laatste tijd http://stats.distributed.net/rc5-64/phistory.php3?id=229529

Join TeamBVD!

• Eddict
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

Misschien dat z'n baas er is achter gekomen ? ;)

• ChUcKiE
  • Laatst online: 21:39

ChUcKiE

Dus........

Oezie Woezie <------ Ik zal maar niet vragen waar jij engels geleerd hebt :+

LTS-zwakstroom? :) he nou doe ik het toch ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

He CHUcKIE : DUS ? Nou en ? Weleens bepaalde postings op bepaalde sites gezien ?

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

Topicstarter
ChUcKiE, hij snapt het dus dan vindt ik alles wel best,en ik heb engels geleerd op de MAVO en had er een 4 voor, dus dat verklaart een boel.
En the rabbit is een duitser en als hij het snapt vind ik dat ik het goed gedaan heb, het gaat er toch om dat hij ons joint voor een dag of niet.

greetz

Oezie Woezie

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

• RubZie
He nemesis, niet zo agressief he?!
Ik vind t helemaal niet erg dat oez geen engels kan trouwens... Maar ons nederlanders hebben wel de reputatie zeer goed engels te kunnen (na de engelsen het best in europa iig), dus t staat een beetje suf, vooral omdat oez hier de DPC vertegenwoordigt... :)
Maar ja het maakt toch geen kont uit want hij heeft geflusht voor ons.
Alleen: Doet ie nou mee a.s. 31 maart??? Ik lees wel steeds "ja uit betrouwbare bron blabla" maar daar hebben we niks aan, heeft iemand m gemeeld ofzo???

Verwijderd

RubZie check http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000179.html laatste reply (van Oezie Woezie)

• ChUcKiE
  • Laatst online: 21:39

ChUcKiE

Dus........

Mensuh: Volgens mij staan er minimaal 3 :+ :) ;) bij, mag je dus bets opvatten als niet serieus bedoelde posting, natuurlijk snap ik wat er staat en snapt het konijn dat ook, ook al was hij een engelsman, maar er mag toch best wat over gezegd worden??

Het is trouwens goed visweer joh, ze bijten enorm!! :) ;) :) :+ :D

Zoow! ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Ja sorry CHUcKIE, maar ik zag het nut van de opmerking niet zo, en het was toevallig net verd@mde mooi visweer (leuk als je vissen niet als hobby hebt). Maar sommige posters (niet persoonlijk bedoeld) verschuilen zich na een rotopmerking achter een ;) en klaar.

En zker van Oes kan ik geen kwaad horen, hij is per slot van rekening O+vriendjes O+ met het k'nijn.
Pagina: 1