Net ook al gepost maar krijg een antwoord waar ik totaal niets aan heb
Ik kan NIETS vinden op google en andere websites.
Probleem:
Een exel sheet is geexporteerd naar HTML, hieraan staan links.
Deze html sheet is geplakt in een php bestand wat vervolgens door een phpnuke site wordt weer gegeven.
opzet:
Als ik op een link klik moet er hetvolgende gebeuren:
1. De link moet in een NIEUWE windows worden geopend
2. Een 2de popup moet worden geopend met daarin extra gegevens over de betreffende link.
Wat kan NIET:
Ik kan NIET de links wijzigen waarop geklikt wordt, een klein gedeelte uit zo'n gexporteerd bestand heb ik hieronde geplaatst, hieraan mag en kan ik NIETS veranderen
Mijn probleem is het nu dat als iemand dus toch op die link klinkt dus dat die website geopenend wordt EN een popup met extra info ZONDER dat ik aan de bovenste gegevens iets bij voeg of verander.
Ik kan wel aan het begin en aan het einde van de PHP file iets bijvoegen of veranderen, maar dus NIET aan de tekst/html die de eigenaar zelf invoegd(handmatig) .
Dus ik kan alleen maar ervoor of erachter iets invoegen/veranderen, met JS krijg ik het niet voorelkaar daar ik bij de link meestal JS moet plaatsen, dit mag nu niet.
Heb al overal gezocht, de meeste sites gaan erover om een pop te openen maar niet de site EN 1 popup en en al helemaal niet zonder dat er niets veranderd mag worden.
Ook mag die popup alleen openen als er vanaf deze site op een link wordt geklikt.
Iemand een idee?
(php oplossing zou het beste zijn)
Ik kan NIETS vinden op google en andere websites.
Probleem:
Een exel sheet is geexporteerd naar HTML, hieraan staan links.
Deze html sheet is geplakt in een php bestand wat vervolgens door een phpnuke site wordt weer gegeven.
opzet:
Als ik op een link klik moet er hetvolgende gebeuren:
1. De link moet in een NIEUWE windows worden geopend
2. Een 2de popup moet worden geopend met daarin extra gegevens over de betreffende link.
Wat kan NIET:
Ik kan NIET de links wijzigen waarop geklikt wordt, een klein gedeelte uit zo'n gexporteerd bestand heb ik hieronde geplaatst, hieraan mag en kan ik NIETS veranderen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
| <?php
include_once("mainfile.php");
include("header.php");
OpenTable();
cookiedecode($user);
$username = $cookie[1];
if ($username == "") {
die ("<br><br><Font size=\"4\"><a href=\"user.php\">Eerst inloggen svp</a>");
}
$index = 0;
?>
<--------------- Begin invoegen eigen geimporteerde html/exel
<--- wat code verwijdert wat er nog meer stond voor GoT
<tr height=17 style='height:12.75pt'>
<td height=17 class=xl2627658 style='height:12.75pt'>
<a href="http://www.url.nl</a>Url text</td>
<td class=xl3027658 x:num>info1</td>
<td class=xl2927658>info2</td>
<td class=xl2427658>info3</td>
</tr>
<a href="http://www.url2.nl</a>Url2 text</td>
<td class=xl3027658 x:num>info21</td>
<td class=xl2927658>info22</td>
<td class=xl2427658>info23</td>
</tr>
<a href="http://www.url3.nl</a>Url3 text</td>
<td class=xl3027658 x:num>info31</td>
<td class=xl2927658>info32</td>
<td class=xl2427658>info33</td>
</tr>
<-- enz hier staat nog veel meer exel export
<-------------------Einde eigen invoer
<?php
CloseTable();
include("footer.php");
?> |
Mijn probleem is het nu dat als iemand dus toch op die link klinkt dus dat die website geopenend wordt EN een popup met extra info ZONDER dat ik aan de bovenste gegevens iets bij voeg of verander.
Ik kan wel aan het begin en aan het einde van de PHP file iets bijvoegen of veranderen, maar dus NIET aan de tekst/html die de eigenaar zelf invoegd(handmatig) .
Dus ik kan alleen maar ervoor of erachter iets invoegen/veranderen, met JS krijg ik het niet voorelkaar daar ik bij de link meestal JS moet plaatsen, dit mag nu niet.
Heb al overal gezocht, de meeste sites gaan erover om een pop te openen maar niet de site EN 1 popup en en al helemaal niet zonder dat er niets veranderd mag worden.
Ook mag die popup alleen openen als er vanaf deze site op een link wordt geklikt.
Iemand een idee?
(php oplossing zou het beste zijn)