FIFA 2003 Demo

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De FIFA 2003 is nu al ff uit, ik heb het gedownload. Na het een aantal keer gespeeld te hebben, ben ik er zeker van dat het veeeeeeel beter is. Het is echt een hele verbetering tov 2002, vooral een betere besturing. Wat zijn jullie bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ja ben het met je eens, maar hier liep toch al een topic over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ja, hier was al en topic over :)

maar khad t al een paar dagen neit gezien ;)

kmoet em nog proberen, maar een vriend van me die em geprobeerd had zei dat ze besturing weer helemaal omgegooid hadden --> maar de goede kant op dus :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Helemaal omgegooid is overdreven :)
Ikzelf speel met een SideWinder gamepad, het was flink wennen om ineens een andere ren-knop te moeten gebruiken, waar nu de oude knop wordt gebruikt om diepe passes te geven.
Wat ik minpuntjes vind zijn voornamelijk de te hoge lange pases, ze gaan vrijwel allemaal veels te hoog, terwijl ik ze laag wil. Maar goed, ik speel voorlopig nog door. Met Real Madrid dan wel, met Arsenal laten ze af en toe flinke gaten in de verdiging vallen...viel me op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Exorcist schreef op 13 oktober 2002 @ 20:38:
Helemaal omgegooid is overdreven :)
Ikzelf speel met een SideWinder gamepad, het was flink wennen om ineens een andere ren-knop te moeten gebruiken, waar nu de oude knop wordt gebruikt om diepe passes te geven.
Wat ik minpuntjes vind zijn voornamelijk de te hoge lange pases, ze gaan vrijwel allemaal veels te hoog, terwijl ik ze laag wil. Maar goed, ik speel voorlopig nog door. Met Real Madrid dan wel, met Arsenal laten ze af en toe flinke gaten in de verdiging vallen...viel me op :)
met 99 ging ik altijd al mn spelers vet goed maken gewoon :)
gewoon alle punten op maximum :D
kan je dat nu nog veranderen?
de punten van spelers? want volgend mij kon dat bij de vorige versies niet meer en dan is voor mij de lol eraf :P
kben sowieso al geen voetbalfan :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Het koppen lukt me alleen heel slechts. Ik raak nauwelijks een bal... Bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouKnow schreef op 13 oktober 2002 @ 20:45:
Het koppen lukt me alleen heel slechts. Ik raak nauwelijks een bal... Bij jullie ook zo?
Sommige dingen zijn idd wat moeilijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Als de bal door de lucht komt en je drukt op W, springt je manneke alleen maar omhoog, maar koppen!?

Verder zijn de bewegingen van de keeper véééél beter geworden. Ook het nemen van de vrije trappen is erg goed. Hééél erg goed. Verder maakt een verdediger nu wel een mooie actie als er een hoge bal wordt voorgegeven. Met een sliding probeert ie de bal terug te spelen.

Ik hoop echt dat er een trainings-mogelijkheid komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:08
zie hier het fifa 2003 demo topic
maar hij is idd erg veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie post hierboven
Pagina: 1