Laptop voeding doorgebrand

Pagina: 1
Acties:

• lintux
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 08:37
Mijn laptop voeding is vorige week definitief doorgebrand (mooie vonkjes en de lader vol met roet, fotoos maken kan ik helaas niet ;-). Lullig, over drie kwartier is de batterij leeg en kan ik er dus niks meer mee.

Bij Dell al gekeken (ik heb een Dell Latitude XPi 133) voor een nieuwe, maar die denken dat ik er 135 euro voor ga betalen. Liever niet dus.

Mijn oog is via Google gevallen op het volgende dingetje:

http://www.mcsnet.nl/nl/dept_45.html

Is-da-wat? Of weet iemand een beter alternatief? Misschien iemand hier die de Latitude kapot heeft maar de lader nog niet?

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:12
135 Euro |:( Lekker bezig Dell :)
Output wattage is erg belangrijk. Voeding van een Inspiron 8100 werkt bv al niet op een Inspiron 8200 laptop. Wattage staat op je voeding.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Zelf heb ik een oudere IBM liggen waar ik een loodaccu op kan aansluiten om mobiel te zijn (interne accu naar de klote). Tevens kan ook in de auto gebruik maken van mijn laptop omdat er in de laptop volgens de adapter meer inkon dan een accu van de auto geeft(voltage), no problem. Niet alle laptops hebben een standaardstekker de laptop in. K ken jouw Dell niet, maar als ie een speciale plug heeft is dat niet te doen zomaar. Denk dat zo'n univerzeel ding ook niet zomaar werkt. Je voeding is naar de klote dus daar kan je iig dan die stekker aanvastmaken dmv een kroonsteentje oid. Waar je idd op moet letten is dat die universele adapter minimaal evenveel moet kunnen leveren als de orginele, anders kan je die universele naar de klote helpen of hij werkt niet goed

[ Voor 0% gewijzigd door Stropdas op 14-10-2002 01:11 . Reden: late typo ]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04