[autocad] Blocks gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:50
Weet iemand misschien goede sites of heeft iemand misschien handige blocks van bijvoorbeeld mensen, auto's, bomen etc.

Alle blocks van go.to/acadbieb heb ik al.

Het is voornamelijk voor bouwkundige tekeninen zoals plattegronden en doorsneden.

KnowYourBeans

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 10:04
Je bedoelt gewoon al kant en klare 3d objecten?

Misschien kun je in autocad ook .3ds objecten gebruiken?

www.3dcafe.com

en dan onder FREE STUFF

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Sander0105
ehm nee eigenlijk meer de gewone 2d models :) dus gewoon aanzichtjes van mensen bomen fietsers etc.

KnowYourBeans

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sander0105 schreef op 13 oktober 2002 @ 20:10:
Weet iemand misschien goede sites of heeft iemand misschien handige blocks van bijvoorbeeld mensen, auto's, bomen etc.

Alle blocks van go.to/acadbieb heb ik al.

Het is voornamelijk voor bouwkundige tekeninen zoals plattegronden en doorsneden.
--

Kerel ik ga je blij maken...

http://www.cadcollege.com

Veel plezier in t downloaden van je blocks, btw WhIP is een uitkomst, hiermee kan je vanuit Internet explorer slepen naar autocad. je kunt natuurlijk ook de symbool- cd bestellen

• Sander0105
WOW sweeeeet!!! thnx!!! dat is dus handig :) zijn er nog meer van die sites ???

KnowYourBeans

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Volgens mij heb je aan die site meer dan genoeg, je zult nog wel een tijdje bezig zijn wil je alle symbolen van die site hebben. Ik had ooit een Bibliotheek van alle symbolen van cadcollege, alsware menuus in autocad. heel snel invoegen + preview, maar weet niet meer waar ik die vandaan had. Ik meen dat je bij cadcollege ook een cdrom kunt bestellen waar alle symbolen op staan, dus ook in bibliotheekvorm!!!1
Pagina: 1