Toon posts:

Eweka / Cistron / TweakDSL ???? [deel 2]

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die een 8 mbit ADSL lijntje willen zou ik grag willen doorgaan op dit draadje(die onderstussen sterk verouderd is): Eweka / Cistron / TweakDSL / ????/

Provider:
code:
1
2
3
4
           Eweka          Cistron(MAXX)   TweakDSL
Snelheid   8000/512       7800/512        8.125/512
Prijs      E92.50 ,-      E99,-           E95,-
Datalimiet Onbeperkt      100 GB          Ruime FUP

De bedoeling is dus om hier ervaringen uit te wisselen, meningen onderbouwen en geen geflame

Verwijderd

toch blijft dat ruime FUP zo vaag he. Erg irritant dat er niet gewoon een harde limiet staat. Vind ik trouwens ook bij andere providers

Verwijderd

Topicstarter
Tja, maar anders ga je mensen krijgen die er precies onder gaan zitten en dat willen ze nou ook weet niet. Op deze manier kunnen ze het een beetje in hand houden

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

daar ben ik ook wel benieuwd naar we gaan mischien overstappen op een 8mbit verbinding, en dan is het wel handig om te weten welke provider je het beste kan nemen

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:57:
Tja, maar anders ga je mensen krijgen die er precies onder gaan zitten en dat willen ze nou ook weet niet. Op deze manier kunnen ze het een beetje in hand houden
snap ik ook wel. Maar als je dit lijstje bekijkt ben ik zelf iemand die zou gaan voor zekerheid ( als je veel wilt downloaden dan he) dus dan cistron of eweka

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Meester_Peter, het is aan een mod om te besluiten of er een deel 2 moet komen.

In dat geval is dat helemaal niet nodig; deel 1 is nog prima "te gebruiken".

Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.