[Mozilla] Altijd openen op nieuwe tab

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:31
ik draai enlightenment als windowmanager, dus geen taakbalk zoals in KDE/windows, en ik vind het best irri dat een nieuwe mozilla venster over de oude heen komt en niet kan switchen door effe op de taakbalk te klikken

dus "open link in new tab" is erg makkelijk, maar rechtermuisknop op elke knop is ook irri
dus is er een manier om mozilla zo in te stellen dat die altijd een nieuwe tab maakt in plaats van een nieuw window?

Verwijderd

Edit > Preferences > Navigator > Tabbed browsing > Middle-click or control-click of links in a webpage

iig al beter dan via die rechtermuisknop :)

Verwijderd

Ik heb altijd dat dat tabbed-browsing tot gevolg heeft dat m'n Mozilla crasht :(

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:31
idd al wat beter :)
jmmr dat gewoon klikken niet mogelijk is :/

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:18
Skuzz schreef op 13 oktober 2002 @ 20:16:
idd al wat beter :)
jmmr dat gewoon klikken niet mogelijk is :/
maar dat zou ook heel onhandig zijn. heb je binnen de kortste keren 5 duizend tabs open omdat alles dat je aanklikt in een nieuwe tab geopend wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:59:
Edit > Preferences > Navigator > Tabbed browsing > Middle-click or control-click of links in a webpage

iig al beter dan via die rechtermuisknop :)

Mjah en dit had je ook wel gewoon even zelf uit kunnen zoeken i.p.v. hier voor dit soort simpele dingen meteen een topic te openen.

Een beetje zelfinitiatief voordat er een topic geopend wordt, wordt toch wel verwacht eigenlijk.

[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.