Ik heb nu Lindows O/S v2 geinstalleerd, maar als ik die opstart dan kan ik eerst kiezen tussen maintenance mode of normal Lindows mode. Dan kies ik voor de 2e en dan gaat hij wat spul laden enz enz, maar dan kom ik uiteindelijk op de commandline uit (is ook het geval als ik voor maintenance mode kies). Hoe kom ik in die grafische (windows-look-a-like) interface? (ik heb al wat dingen geprobeert zoals intypen van "startx", maar dit werkt niet). Hoe kan ik dit doen?
dit moet je even veranderen in je boodloader ... waarschijnlijk met install foutgegaan ... welke bootloader gebruik je ??
... MMORPG Addict.
nou als ik ga installen kan ik verder niets kiezen. Hij gebruikt gewoon de bootloader die erbij zit. Maar hij zou toch gewoon automatisch naar die interface moeten gaan?
normaal wel ... maar als lindows je grapics card niet heeft kunnen plaatsen ... of hij onbekend is. wil je nog wel is zomaar in text-mode terecht komen ....
... MMORPG Addict.
je kan wel startx doen als je eenmaal ingelogd bent. Log in als root met als password dat je tijdens de installatie opgegeven hebt. Doe dan startx. Als alles goed gaat kom je in een grafische omgeving. Als het fout gaat moet je de laatste regels van de error even (ongeveer) doorgeven.