Ik zit met een probleem waar ik niet direct een antwoord op weet.
Ik onderhoud een PHPNuke webiste, de eigenaar van de website gebruikt veel exel bestanden, deze wil hij ook zichtbaar maken op zijn website.
Nu exporteert hij deze en plaatst het resultaat in een php bestand.
Nu staan er ook diverse links in de exel sheet.
Nu wil hij dat als er op een link geklikt wordt dat er telkens 2 popups verschijnen.
1x de link naar de betreffende website en een 2de link met daarop de login gegevens.
Dit is bv zo'n sectie wat er in dat php bestand staat:
Nu moet er dus als men op een die link klikt 2 vensters openen.
1x met de website en 1 x met de login gegevens
Dit allemaal zodat de eigenaar het exelsheet zo kan exporteren en gewoon plakken.
heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Ik onderhoud een PHPNuke webiste, de eigenaar van de website gebruikt veel exel bestanden, deze wil hij ook zichtbaar maken op zijn website.
Nu exporteert hij deze en plaatst het resultaat in een php bestand.
Nu staan er ook diverse links in de exel sheet.
Nu wil hij dat als er op een link geklikt wordt dat er telkens 2 popups verschijnen.
1x de link naar de betreffende website en een 2de link met daarop de login gegevens.
Dit is bv zo'n sectie wat er in dat php bestand staat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| ?> <tr height=17 style='height:12.75pt'> <td height=17 class=xl2627658 style='height:12.75pt'> <a href="http://">www.url.nl</a>Een URL</td> <td class=xl3027658 x:num>Username</td> <td class=xl2927658>Password</td> <td class=xl2427658>Plaatsnaam</td> </tr> <?php |
Nu moet er dus als men op een die link klikt 2 vensters openen.
1x met de website en 1 x met de login gegevens
Dit allemaal zodat de eigenaar het exelsheet zo kan exporteren en gewoon plakken.
heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?