Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een pda overgekocht. een palm 3 en daar kan ik wel software voor van internet halen. (palm site) maar met die software kan ik niet synchroniseren met outlook xp. weet iemand een gratis programmatjes waarmee ik dit wel kan doen??

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10-2025

Area53

I'am lost in space!!

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:39:
ik heb dus een pda overgekocht. een palm 3 en daar kan ik wel software voor van internet halen. (palm site) maar met die software kan ik niet synchroniseren met outlook xp. weet iemand een gratis programmatjes waarmee ik dit wel kan doen??
Ik heb ook een hele tijd geziocht naar GRATIS programmatje waarme je outlook kan synchroniseren.
Voor mijn werk heb ik de afdelings kalender nodig en het programma dat dat kan is: Desktop To Go van DataViz

Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb daar even gekeken, maar heb gezien dat ik wel moet betalen voor die software en dat wil ik liever niet. heb de pda voor weinig overgekocht en wil er niet teveel geld aan uitgeven. eerst kijken of zo een ding mij goed bevalt.

wel bedankt voor de tip, maar heb je misschien nog een programmatje??

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Heb je de originele cd er niet bijgekregen? Daar zou Pocketmirror van Chapura op moeten staan. Anders kun je het ook downloaden, maar ook tegen betaling.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
heb de originele cd niet gehad nee. die had hij niet meer. heb alleen de palm en cradle gekregen. maar ach. voor € 15,- hoor je mij niet zo snel klagen :)

Verwijderd

Als je de originele CD erbij hebt gekregen en je wil synchroniseren, kan je allicht de Palm Desktop installeren en kijken of dat bevalt. Synchronisatie daarmee is vlekkeloos. Voorts: synchronisatie is vooral van belang voor de zakelijke markt (zo wordt althans geredeneerd) en daar gaat niks gratis. Er zijn wel massa's zeer geavanceerde pakketten beschikbaar, maar die kosten dus allemaal geld. Los daarvan is het ook niet zo gek dat dat geld kost:synchronisatie is een gecompliceerd iets. Het is echt niet zo dat een goedwillende hobbyist even op een regenachtige zondag een perfect werkende sync app inelkaar schroeft. Zo werkt het gewoon niet helaas voor je.

PS 15 euro voor een palm III MET cradle :) Goed gedaan! Heeft die gast er nog meer voor die prijs? ;)

Verwijderd

Topicstarter
haha. hij heeft er helaas neit meer. anders had ik de rest ook opgekocht.
maar de software die van palm is werkt ook uitstekend dus dan hou ik het in eerste instantie daar wel bij. kan vast wel van iemand een cd lenen waar die pocketmirror op staat om even uit te proberen.

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Eudora heeft ook een palm suite waarmee je ook je mail kan syncen, en volgens mij ook met outlook, en niet alleen met Eudora mail.

Verwijderd

Topicstarter
dan zou ik dus ergens eudora vandaan moeten halen. ga er voor kijken.. bedankt

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nikel schreef op 13 oktober 2002 @ 22:40:
Eudora heeft ook een palm suite waarmee je ook je mail kan syncen, en volgens mij ook met outlook, en niet alleen met Eudora mail.
Toch moet je hiervoor eerst een programma hebben dat de daadwerkelijke verbinding tussen de Palm en Outlook/Eudora/welk ander mailprogramma kan maken. Een synchronisatieprogramma dus, wat Eudora en Outlook en het mailprogramma op de Palm niet zijn, dat zijn e-mailprogramma's.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

Je kan ook het sync proggie van de Psion Revo gebruiken, dat deed ik zelf voorheen ook en die kan je wel laten syncen met Outlook

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Ehhh PsiWin bedoel je? Om een Palm 3 met Outlook te syncen? Ik denk het niet.
Pagina: 1