ok, mischien ben ik wel heel heeel erg dom
, maar ik wil dus graag een setje kopen zodat het makkelijker in elkaar te solderen is enz., en mischien ben ik nogwel dommer
dat ik met 1,5 uur nogniet verder ben gekomen dan 1 nederlandse winkel waar ze die hebben, en dat is http://www.startup-it-service.nl/tweaklcd.html, en ik vind dat die site zo belachelijk wijnig info op hun site heeft staan
dat ik eigenlijk niet vanplan was om het daar te gaan halen, maar zijn er nou nog meer nederlandse zaakjes die die handel verkopen, of mischien een winkel in belgie of duitsland, die goede service heeft?
Ik had daar toevallig vanmiddag een meel naar gestuurd en zie hier:
Je kan het ook inelkaar laten zetten, maar daar moet je dan ook ff voor meelen
Hmm, dat prijsje van die grafische vergeleken met die 4x20 van 60 euro incl verzendkosten in toch wel iets leuker
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Dank voor de reactie, Een complete doe-zelf kit (zelf eenvoudig solderen volgens documentatie in de kit) 4x20 LCD backlighted 65,00 incl.verzendkosten 2x26 LCD non-backlighted 45,00 incl.verzendkosten 2x20 LDC backlighted 60,00 incl.verzendkosten Vriendelijke groet, Start-up It Service Team |
Hmm, dat prijsje van die grafische vergeleken met die 4x20 van 60 euro incl verzendkosten in toch wel iets leuker
[ Voor 0% gewijzigd door SlinkingAnt op 13-10-2002 20:18 . Reden: toevoeging ]
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
check ff www.xxlcases.nl staat op de voorpagina meteen een kant en klaar setje, schrik alleen niet van de prijs
Daim, vooral die zwarte isVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 20:18:
check ff www.xxlcases.nl staat op de voorpagina meteen een kant en klaar setje, schrik alleen niet van de prijs
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Dat setje van XXLCASES heb ik net aangeschaft het is echt heel erg mooi afgewerkt .en werkend krijgen is zo simple. alleen ik heb degene met blauw black light en dat is net iets te fel .
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
ok, ik snap ff iets niet, ik heb dat start-up it service ook gemeeld, en ik kreeg heel andere prijzen.SlinkingAnt schreef op 13 oktober 2002 @ 20:15:
Ik had daar toevallig vanmiddag een meel naar gestuurd en zie hier:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Dank voor de reactie, Een complete doe-zelf kit (zelf eenvoudig solderen volgens documentatie in de kit) 4x20 LCD backlighted 65,00 incl.verzendkosten 2x26 LCD non-backlighted 45,00 incl.verzendkosten 2x20 LDC backlighted 60,00 incl.verzendkosten Vriendelijke groet, Start-up It Service Team
het berichtje:
Wij kunnen momenteel leveren
de 2x20 complete kit incl bekabeling,stroom y-adapter,documentatie e.d. met backlight voor prijs 49,00 incl.verzendkosten.
Een 4x40 Kit is ook mogelijk (levertijd ca. 8 dagen)
Deze kit kost 127,50 (de 4x40 is de grootste module dus kostbaar).
Vriendelijke groet,
Start-Up IT Service
dus ik betaal minder voor de 2x20 lcd.
die snap ik dus ff nie, niet dat ik et heel erug is maar goed
een ccfl is daarow trouwens 17 euro inc invertor
omdat het kan!
lolerdelolz ik heb dus ook een meeltje gestuurd en kreeg nog andere prijzen door
------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Wij raden u aan het gangbare model de 4x20 kit te gebruiken,
Deze kit incl.materialen met backligt kost 52,00 incl.verzendkosten.
Betaling gaat vooruit per bank/telebank.
Tevens vind u op onze webpagina schema's e.d. maar bij de kit zelf vind u de standaard schema's voor het aansluiten van het scherm op
de parallele poort van de PC.
Vriendelijke groet,
Start-Up It Service Team
-------------------------------------------------------------------------------
volgensmij rotzooien ze maar wat aan met die prijzen, nie echt een sterk punt dit
------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Wij raden u aan het gangbare model de 4x20 kit te gebruiken,
Deze kit incl.materialen met backligt kost 52,00 incl.verzendkosten.
Betaling gaat vooruit per bank/telebank.
Tevens vind u op onze webpagina schema's e.d. maar bij de kit zelf vind u de standaard schema's voor het aansluiten van het scherm op
de parallele poort van de PC.
Vriendelijke groet,
Start-Up It Service Team
-------------------------------------------------------------------------------
volgensmij rotzooien ze maar wat aan met die prijzen, nie echt een sterk punt dit
grappig. Iemand zou deze mailtjes eens allemaal onder elkaar moeten zetten en terugmailen naar hun met de vraag of ze dit even kunnen verklaren
Signature van nature
je bent te laat!
Je had kant en klare Zwahiel LCD's kunnen hebben...
Je had kant en klare Zwahiel LCD's kunnen hebben...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Pagina: 1