Ik heb nu zo'n sender en receiver van Trust, om vanuit de PC films op TV te kunnen kijken. Werkt allemaal perfect eigenlijk. Op 1 ding na, en dat is het geluid. Hij bromt wanneer subtitles verschijnen. Of het bij DVD is weet ik niet, maar wanneer ik een divx met srt subtitle open, en er verschijnt tekst, dan bromt ie zolang tot de tekst weg is. Ik heb dit met alle subtitle proggies. En welke player ik ook pak, hij blijft brommen. Het is wel begrijpelijk natuurlijk dat dit vrij iritant is.
Een mogelijkheid is om zo'n subtitle in een divx te mergen, of dat mogelijk is weet ik niet. Zo ja: pls vertel waar ik zo'n proggie kan vinden. Op google kon ik nix vinden
Misschien dat iemand weet waardoor dat brommen onstaat, en hoe ik dat uit kan zetten?
Een mogelijkheid is om zo'n subtitle in een divx te mergen, of dat mogelijk is weet ik niet. Zo ja: pls vertel waar ik zo'n proggie kan vinden. Op google kon ik nix vinden
Misschien dat iemand weet waardoor dat brommen onstaat, en hoe ik dat uit kan zetten?