Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Anoniem: 50683
Ik heb hier ook een mailserver staan, echter alleen voor uitgaande mail. Hiermee voorkom ik dus dat de mail die ik verstuur via de @home servers gaan. Ik denk dat een mailserver voor inkomende mail te ontvangen niet meer kan
Enige oplossing lijkt me een andere poort kiezen. Dan moet je dus op 1 of andere manier een forward hebben die ook de poort kan forwarden. Mailserver kletsen namelijk alleen op port 25.
De enige oplossing is om een andere mailserver voor jou het werk te laten doen, deze kan het dan weer naar die van jou doorsturen.
Het hele probleem zittum in het feit dat port25 dicht staat. Ook al zou je je mailserver op een andere port kunnen draaien, geen enkele server die op een andere port gaat babbelen.
Het hele probleem zittum in het feit dat port25 dicht staat. Ook al zou je je mailserver op een andere port kunnen draaien, geen enkele server die op een andere port gaat babbelen.
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Verwijderd
Mail ophalen via POP, mail sturen via SMTP
Voor exchange zijn er verschillende pop3 connectors voor exchange ( 5.5 en 2000 )
Voor exchange zijn er verschillende pop3 connectors voor exchange ( 5.5 en 2000 )
Anoniem: 67957
Hoi,
Een makkelijk tooltje om POP3 mail op te halen bij je ISP en te importeren in Exchange is poproute.
http://www.ornic.com/exchange/poproute.shtml
Het is freeware en easy to use.
Success
gr.
HOG
Een makkelijk tooltje om POP3 mail op te halen bij je ISP en te importeren in Exchange is poproute.
http://www.ornic.com/exchange/poproute.shtml
Het is freeware en easy to use.
Success
gr.
HOG
Als ik overstap naar @home en ze hebben SMTP dichtstaan, ga ik het volgende doen:
- backup MX overzetten van SMTP naar QMTP voor uitgaande mail
- QMTP service opzetten op mn eigen bak
- Lekker blijven draaien zoals eerst
Mailserver probeert contact met mn domein z'n mailserver op te nemen, ziet dat het dicht zit, neemt contact op met mn backup MX. Backup MX gaat via een heel andere poort weer contact met de mijne zoeken -> probleem opgelost.
Kan natuurlijk ook ff vragen aan KabelNoord of poort 25 openblijft en mocht die dichtblijven -> niet overstappen op @home abo maar sjello houden.
Mailserver probeert contact met mn domein z'n mailserver op te nemen, ziet dat het dicht zit, neemt contact op met mn backup MX. Backup MX gaat via een heel andere poort weer contact met de mijne zoeken -> probleem opgelost.
Kan natuurlijk ook ff vragen aan KabelNoord of poort 25 openblijft en mocht die dichtblijven -> niet overstappen op @home abo maar sjello houden.
Hmz, zou je misschien kunnen uitleggen hoe ik dat kan doen bij www.dyndns.org icm exchange 2000?_JGC_ schreef op 14 oktober 2002 @ 16:54:
Als ik overstap naar @home en ze hebben SMTP dichtstaan, ga ik het volgende doen:
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Pagina: 1