5.1 Versterker ?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Okay ik snap hier niet zoveel van maar zijn er ook losse versterkers voor op een 5.1 Geluidskaart want m`n versterker is overleden en ik wil er nu graag eentje kopen met 5.1 ondersteuning maar ik heb al wat rond gezocht en wordt er niet veel wijzer van.

Of zijn er nog andere oplossing / tips /ideeen

uit de FAQ kwam ik ook al niet :'(

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Nou.. en of die er zijn.

Je kan haast niks anders meer kopen. Meestal krijg je een tuner erbij kado, zodat 't opeens receiver heet.

Siditamentis astuentis pactum.

• raymonvdm
Dan noemen ze het zeker geen 5.1 versterker ?>

Maar heb je ook merken productnummers prijzen winkels waar te vinden ?

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Loop eens naar de lokale Expert/Scheer&Foppen/Megapool en vraag een verkoper om een 5.1 receiver voor je aan te wijzen. :Y)

En zorg dat je geluidskaart een SP-Dif uitgang heeft, of anders dat je receiver 6-kanaals ingang heeft.

Siditamentis astuentis pactum.

• raymonvdm
Maar hoe zit het dan met 6.1 en 7.0 want daar heb ik bij mediamarkt gezien er een van gezien (7.0 dan )

Lekker Nederlands ;-)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, loop voor je vraag eens een winkel in om 5.1 versterkers te bekijken. Ik geef je een tip: bedenk je hoe je het aan wil sluiten. Voor digitaal moet je een digitale ingang hebben en als je het voor spelletjes wil gebruiken, moet je het analoog aansluiten (een versterker decodeert geen EAX of A3D, dat moet je geluidskaart doen) en dan is het leuk als een versterker een 5.1 input heeft.

Met 6.1 en 7.1 zit het helemaal goed. ALs je dat wil, mag je dat kopen, maar daar heb je niet echt veel aan als je alleen maar 5.1 wil gebruiken. Je zal er geen last van hebben.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.