Verwijderd

Topicstarter
tijdje geleden sony MD 505 gehaald.. en werkte eerst nog goed die software die erbij zat, maar nu kannik niks meer op mijn MD zetten via de USB-kabel. Bij elk mp3tje dat ik erop wil zetten stopt het programma met converten na 9%.
Wie weet hoe dit op te lossen is enzo?

En moet je het persee met deze software doen, of kan het ook op andere manieren?

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

Dit is het bekende 9% probleem. Ik weet niet precies hoe je het moet oplossen. Maar aangezien veel meer openMG gebruikers er last van hebben is er na wat zoeken vast wel iets te vinden. (misschien vind je iets op www.minidisc.org en www.mdcenter.nl)

#StopBurningStuff

Verwijderd

Topicstarter
hmm..het is dus een bekend probleem?? hmmm.. dan ga ik ff zoeken op die 2 sites..

Verwijderd

Topicstarter
ohjah..moet je persee die openMG gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
meer mensen?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-03 04:27
Je zult nu toch onderhand wel doorhebben dat kicken binnen 24 uur niet gewaardeerd wordt ?

-

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Juicy schreef op 13 oktober 2002 @ 20:35:
[...]

Je zult nu toch onderhand wel doorhebben dat kicken binnen 24 uur niet gewaardeerd wordt ?
Uhm hij zit hier nog niet zo lang. ;)

Anyways kicken voor de 24 uur stellen we niet op prijs ;)

Ik heb overigens geen problemen met openMG werkt "perfect"
(sony N1)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:05

Richard

Kuru Kuru Kururin

Welke versie van OpenMG gebruik je precies, ik heb namelijk ook veel problemen gehad, en heb geupgrade naar 2.2.08.02260. Deze upgrade kun je hier downloaden. Er staat ergens dat het alleen voor de Japanse versie is, maar werkt echt perfect met de Engelse.

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het al opgelost..
eerst alles de-installen van sony wat op je comp staat, en ook je registry cleanen van alle sony, openMG en NetMD dingen.. en dan opnieuw installen en het werkt weer perfect :)
Pagina: 1