If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Kan aumix in een terminal het wel?
Nope. Met aumix zie ik dezelfde settings als met Gnome Volume Control 2.0.0.
Ik kan met die schuifjes slepen wat ik wil: geen geluid...
Ik kan met die schuifjes slepen wat ik wil: geen geluid...
Ik weet niet zeker of RH 8.0 ook Alsa gebruikt (ik denk het wel). Als dat zo is kun je met alsamixer kijken of het Headphone kanaal gemute staat, en het zonodig veranderen.
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
Ik heb de alsadrivers geinstalleerd. Als ik alsamixer draai zie ik 3 schuiven voor headphones:
Headphone LFE 1, Headphone 1 en Headphone Center 1. Hiervan kan ik alleen Headphone 1 gebruiken. Tenminste, deze reageert op de cursortoetsen om het geluid te regelen.
Maar nog steeds geen geluid dus...
Misschien dat de alsadrivers nu conflicteren met de standaard-drivers van Redhat?
Geen idee hoe ik die disable.
Headphone LFE 1, Headphone 1 en Headphone Center 1. Hiervan kan ik alleen Headphone 1 gebruiken. Tenminste, deze reageert op de cursortoetsen om het geluid te regelen.
Maar nog steeds geen geluid dus...
Misschien dat de alsadrivers nu conflicteren met de standaard-drivers van Redhat?
Geen idee hoe ik die disable.
In /var/log/messages geven de alsadrivers een foutmelding: "device or resource busy".
Dat zou kunnen, want even van tevoren worden de standaard kernel-modules voor de SBLive! geladen. Kan ik die er op een of andere manier uithalen? Ik heb echt geen zin om mijn hele kernel te compileren alleen voor zo'n simpel iets als een mixer-setting....
Dat zou kunnen, want even van tevoren worden de standaard kernel-modules voor de SBLive! geladen. Kan ik die er op een of andere manier uithalen? Ik heb echt geen zin om mijn hele kernel te compileren alleen voor zo'n simpel iets als een mixer-setting....
Pagina: 1