k hier is dan 1 foto de rest mogen jullie zelf van the forum is down halen...
Verwijderd
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Vlekken?Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 18:29:
Met wat voor camera zijn die foto's genomen? Nu kan niemand zien hoe je case eruit ziet.
Of horen die vlekken zo
Verwijderd
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Verwijderd
Als je t lef hebt kom je langs om ehm te bekijken en dan houd je daarna je bek wel..Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:08:
Als de je de r uit v(r)ieserik weg haald, dan snap ik je case mod not een beetje!!!![]()
Sorry hoor... kon het niet laten.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
ik had ze toch nog graag willen zienVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:52:
weg.....laat maar iedereen vind t weer es brakke pics...
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
wat maakt dat nou uit ??Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:52:
Verwijderd
Default blanke hetero
Verwijderd
-
Verwijderd
lol erik, doe ff flauw ofzo, als jij ze niet online zet doe ik het welVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:52:
Nee, is hem niet.Juicy schreef op 13 oktober 2002 @ 21:22:
Inderdaad, als je niet tegen kritiek kunt plaats dan ook geen foto's ...
Waarschijnlijk is dit 'm:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/618916
hahah....Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 21:23:
[...]
lol erik, doe ff flauw ofzo, als jij ze niet online zet doe ik het wel
Verwijderd
jaja....Ste7en schreef op 13 oktober 2002 @ 21:26:
erik andera heb je niet ff zo'n klote topic name, deesi s wel erg leem. En niet mensen uitschelden hiero, anders heb je met mij te doen
.
offtopic:
Fijne vakantie nog. Lekker leren hè!
maar toch zit je te spotten met mn naam...niet dat me dat boeit maar gaat om t idee...Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 21:28:
Punt 1.... ik heet Verbrugge.
Punt 2.... geeft toe dat ik geen case mods doe...
punt 3.... heb ook gezegd dat ik wel respect voor je heb en voor het feit dat je het doet!!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik wil hem toch wel graag zien!The Angelfire site you are trying to reach has been temporarily suspended due to excessive bandwidth consumption.
The site will be available again in approximately 2 hours!
Are you the owner of this site?
To check your daily bandwidth usage, click here.
To obtain a higher bandwidth limit, click here.
Verwijderd
jammer jongen...heb net nieuwe pics gemaakt....sjek titel whahahSte7en schreef op 13 oktober 2002 @ 21:39:
Erik? welke nieuwe foto's ? Die dingen die ik had ingescanned. die heb ik nog wel voor je!
weer fout...Juicy schreef op 13 oktober 2002 @ 21:22:
Inderdaad, als je niet tegen kritiek kunt plaats dan ook geen foto's ...
Waarschijnlijk is dit 'm:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/618916
Launching containers into space
wtf interesseert t mij nou of ik score of nietVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 21:55:
btw erik edit je posts eens dit is wel errug goedkoop scoren
en jij ook!Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 21:55:
btw erik edit je posts eens dit is wel errug goedkoop scoren
ik ook nietWhieee schreef op 13 oktober 2002 @ 21:52:
Mensen, waar gaat dit over? Twee pagina's over het feit dat meneer Vrieserik (ofzoiets) de foto's heeft weggehaald...Als hij zn foto's offline haalt, dan zijn er 2 mogelijkheden:
1) meneer kan niet tegen kritiek
2) het is gewoon een waardeloze casemod (* Whieee heeft de foto's nog niet gezien en is benieuwd)
Als er niet snel foto's komen, dan had vrieserik (oid) dit topic beter het grote ik-heb-een-casemod-maar-iemand-zeurde-over-mijn-foto's-dus-heb-ik-die-offline-gehaald-en-zijn-er-dus-nu-geen-foto's-meer-maar-wat-vinden-jullie-van-mijn-casemod-topic kunnen noemen
Enneh... of Verbrugge nou wel of geen tweaker is, als jij (vrieserik) jezelf een tweaker vindt, dan loop je iig niet te schelden op dit forum, anders ben je net zo'n forum-vervuiler als al die kijk-mijn-vette-bak-nou fake-tweakers...
heee.. toch een foto (alleen niet door vrieserik zelf)
btw: ..... euhm (ik weet niet meer)
Verwijderd
Verwijderd
ja inderdaad nog twee en je zit aan de 150. En we weten allemaal wat er dan gebeurdVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 22:04:
Wel vreemd dat ik als enige genoemd word die kritiek gegeven heeft, terwijl ik niet de enige was...
Weer score!!!
me monitor staat op een oude luidsprekerVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 22:31:
[...]
ja inderdaad nog twee en je zit aan de 150. En we weten allemaal wat er dan gebeurd![]()
![]()
![]()
Ontopic nu effe, voor wat het nog uit maakt. Ik vind deze mod niet eens zo erg. Mooi is naar mijn smaak anders, maar hij is niet ronduit lelijk en zeker niet vies.
BTW waar staat je Monitor Op???
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq