[Win2k] Pictogrammen lelijk

Pagina: 1
Acties:

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 11:15
Ha mensen,

Ik zit met een probleem dat ik m'n pictogrammen niet meer mooi krijg.

Dit is zeg maar het probleem

Afbeeldingslocatie: http://jos.large.nu/tweakers/pic.jpg

Het is een Asus TI 4600 videokaart

Ik heb al andere drivers geprobeerd.....geen resultaat

Heb ook al met Tweakui Rebuid Icons gedaan, blijft ook allemaal hetzelfde.

Het maakt niet uit of ik beelschermeigenschappen op 16 of 32 bit zet. de icons blijven oer lelijk.

Is er iemand bekend met dit probleem?

P.s. heb ook de search geprobeerd maar kom niet op een zelfde probleem uit.

Verwijderd

Wat is er mis mee dan??

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
kleuren van ico;s beter zetten. Eigenschappen van beeldscherm > tabblad effect en dan ico's in alle mogelijke kleuren weergeven

• cue
het lijkt wel of ze in 256 kleuren getekend zijn...ze zijn niet zoals ze horen...

• cue
Ste7en schreef op 13 oktober 2002 @ 18:08:
kleuren van ico;s beter zetten. Eigenschappen van beeldscherm > tabblad effect en dan ico's in alle mogelijke kleuren weergeven
Stond ook al aan....

pictogrammen zijn 256 kleuren dnek ik. de grote op je desktop zijn ook vrij korrelig.

Update: Ik heb net alle display drivers gedinstalleerd, en daarna weer geinstalleerd, maar het maakt helaas niets uit :(

Het lijkt wel of hij de display driver niet gebruikt voor de icons

Want als je zeg maar opstart zonder driver dat je dat licht groen hebt, dan zien de pictogrammen er net zo uit als nu :(

• cue
Na een herinstallie was ik weer een poging aan het doen m'n 3d bril aan het werk te krijgen, en dus was ik nogal aan het expirimenteren met nieuwe drivers...

Ben er nu achter dat het probleem zich voordoet bij de Asus 31.40 drivers..ik heb ze opgehaald via asus update.

Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en het kunnen oplossen. gekke is dat hij alleen de pictogrammen in 256 kleuren weergeeft..de rest allemaal netjes in 32 bit. :?

Verwijderd

Staat het volgende wel aangevinkt?:

Eigenschappen voor beeldscherm, tabblad effecten -> pictogrammen weergeven met alle mogelijke kleuren.

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 07:51

lavagiant

...

Als je nieuwe pictogrammen toevoegt, hebben die ook dat probleem? Misschien dat het geheel dan geupdate wordt (met de nieuwe kleuren)
Pagina: 1