Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] ik wil een harder-zachter-knopje maken..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een knopje's (2) maken zodat ik mijn geluid harder en zachter kan laten gaan hoe is dit mogenlijk en is dit mogenlijk ?
iets mewt de printerbpoort zeker maar heeft iemand schema's ?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 17:55:
Ik wil graag een knopje's (2) maken zodat ik mijn geluid harder en zachter kan laten gaan hoe is dit mogenlijk en is dit mogenlijk ?
iets mewt de printerbpoort zeker maar heeft iemand schema's ?
Ik begrijp dat je het volume van je mixer in windows omhoog- en omlaag wilt kunnen schroeven?

Of is het ook al genoeg als je 'een' volumeknop hebt die het geluid kan regelen en verder geen ruk met je pc te maken heeft; maar gewoon tussen je geluidskaart en je versterker/speakers in hangt? (omdat je versterker/speakers op een onmogelijke plek staan en je nogal moeilijk bij de volumeknop kan komen?)

Het tweede is zeer eenvoudig te realiseren zonder gebruik te maken van software of ingewikkelde schema's

Verwijderd

als je een creative geluidskaart hebt is het heel simpel! er zitten als het goed is ergens 3 pinnen en daaran hang je gewoon twee momentschakelaars aan!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wil je het softwarematig: zoek ff in een paar LCD scherm topics, staan een hoop links en schema's in o.a. om winamp via de printerpoort te bedienen. Ik neem aan dat zelfs in de FAQ nog wel wat staat om je op weg te helpen.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 18:01:
als je een creative geluidskaart hebt is het heel simpel! er zitten als het goed is ergens 3 pinnen en daaran hang je gewoon twee momentschakelaars aan!
hmm wat voor schakelaar of knopje precies ?? pics misschien iets waar die zitten ik heb creative live :d

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 23:32
Ideaal, thnx :)

Verwijderd

heb je die knopies niet op je toetsenbord zitten?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:16

AMDFreak

Intel is zo..

Kijk.. dat moet ik nou ook hebben.. mijn subwoofer.. waar mijn volumeknop ook zit.. ligt op de grond, beetje vervelend als net de buurman komt aanbellen.... :+

Alleen ik wil dat er een soort van draaiknop aankomt... (is daarvan ook een schema?)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Topicstarter
thxies :D

Verwijderd

ff over die mod van die creative live he?
Ik wil 1 knopje aansluiten om te muten(op de site zeggen ze dat als je allebij de knopjes indrukt dat hij mute). dus hoe kan ik dan volume up/down allebij op 1 schakelaar kortsluiten met de ground? moet ik dan nog diodes oid gebruiken?

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 11:46
ik heb liever een knopje waarmee ik me mun bass kan regelen zonder te bukken nar de subwoofer :/

If it aint broke, fix it till it is!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Kan je niet genoeg het knopje op je speaker gebruiken of anders die philips boxen kopen met afstandsbedienig :P

• AcouSE
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:41:
ff over die mod van die creative live he?
Ik wil 1 knopje aansluiten om te muten(op de site zeggen ze dat als je allebij de knopjes indrukt dat hij mute). dus hoe kan ik dan volume up/down allebij op 1 schakelaar kortsluiten met de ground? moet ik dan nog diodes oid gebruiken?

Je kan een druktoetsje met dubbele contacten kopen, of twee diodes nemen. Maar het is niet zeker dat dat werkt...

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00
Er zijn schakelaars die hebben meerdere contacten die moet je hebben

• AcouSE
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

MaChOmIdGeT schreef op 14 oktober 2002 @ 08:31:
Er zijn schakelaars die hebben meerdere contacten die moet je hebben

Tsjongejonge, lees de draad voordat je blaat, dat heb ik net gezegd...

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

AcouSE schreef op 14 oktober 2002 @ 09:30:

[...]

Tsjongejonge, lees de draad voordat je blaat, dat heb ik net gezegd...
is dat niet uit een liedje? :P

hey is comcontrol niks? dat gebruik ik, voornamelijk voor mn winamp, maar je kunt er ook bv je windows volume mee bedienen, muten enmeer :P

ohja: http://diba.by.ru/comctrl/ :+

[ Voor 0% gewijzigd door BaRF op 14-10-2002 10:30 . Reden: linkje dr bij :+ ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1