Toon posts:

[HD] Windows kent de verkeerde hoeveelheid Dat toe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Windows geeft aan dat mijn HD 27,8 gb gebruikt terwijl wanneer ik alle bestanden (dus ook Geheimen bestanden) na kijken (doormiddel van eigenschappen) kom ik op 19.5 gb.
Dit is een groot verschil, Hoe komt dit. En belangrijker nog hoe krijg ik dat Data verschil weer terug???

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:30
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 17:44:
Ik heb een probleem. Windows geeft aan dat mijn HD 27,8 gb gebruikt terwijl wanneer ik alle bestande (dus ook Geheimen bestanden) Na kijke (doormiddel van eigenschappen) kom ik op 19.5 gb.
Dit is een groot verschil, Hoe komt dit. En belangrijker nog hoe krijg ik dat Data verschil weer terug???
Druk eerst op die edit knop rechtsboven en type je vraag in het nederlands in. Dan kunnen we beter begrijpen wat je bedoelt.

PS: Bij eigenschappen zie je 2 groottes, eentje heet in het nederlands waarschijnlijk "Grootte" en de andere "Grootte op schijf". Ik hoop dat je naar "Grootte op schijf" hebt gekeken ?

-

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op 13 oktober 2002 @ 17:54:
[...]

Druk eerst op die edit knop rechtsboven en type je vraag in het nederlands in. Dan kunnen we beter begrijpen wat je bedoelt.

PS: Bij eigenschappen zie je 2 groottes, eentje heet in het nederlands waarschijnlijk "Grootte" en de andere "Grootte op schijf". Ik hoop dat je naar "Grootte op schijf" hebt gekeken ?
Ik heb bij grootte op schijf gekeken.
Sorry voor mijn bellabbert nederlands ik heb behoorlijk last van dislectie

• Juicy
Mijn excuses.

Bij eigenschappen op je C: partitie geeft hij dus aan dat er 27.8 GB wordt gebruikt en als je de files + directories selecteerd en dan rechtermuisknop en dan properties selecteerd --> Grootte op schijf = 19.5 GB.

Is dat correct ?

-

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op 13 oktober 2002 @ 18:35:
Mijn excuses.

Bij eigenschappen op je C: partitie geeft hij dus aan dat er 27.8 GB wordt gebruikt en als je de files + directories selecteerd en dan rechtermuisknop en dan properties selecteerd --> Grootte op schijf = 19.5 GB.

Is dat correct ?
Ja, dit klopt

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
welke Windows is het?

Wat je ook kan proberen is eventjes scandisk te draaien... :) of een andere diskcheck programma...

Verwijderd

Topicstarter
Vorkie schreef op 13 oktober 2002 @ 18:46:
welke Windows is het?

Wat je ook kan proberen is eventjes scandisk te draaien... :) of een andere diskcheck programma...
Ik draai nu windows XP

• Juicy
Ik denk toch dat het een probleem is met settings waarmee hidden en system files niet mee worden genomen. Je weet zeker dat deze goed staan ? Heb je scandisk / checkdisk ook al gedraaid ?

-

Pagina: 1