Als ik mijn pc opstart is ongeveer 10% van mijn linkerkant van het beeld zwart en verschijft en verkleint pc/monitor de rest van het beeld. In windows corrigeert het scherm zich en zie ik gewoon 100%. Als ik dan een spel bv quake 3 opstart dan is die 10% van de linkerkant weer niet in gebruik (zwart) en heb ik dus weer een kleiner beeld! iemand oplossing? P.S. het menu van mijn CTX 1785 monitor gaat ook vaak heel hard over mijn scherm bewegen zodat je deze niet kan instellen...
hmm, ik dacht dat er bij monitoren 2 instellingen zijn ofzo, 1tje voor windows en 1tje voor games en je moet ze allebei instellen... maar je zegt dat je menu over de scherm beweegt ofzo... hmm ik heb geen idee hoe je dat anders moet doen....
maar ik heb bijvoorbeeld een Iiyama hm704utc en als ik dan een game opstart hoor ik dat de monitor een andere instelling instelt... en dat is bij mij goed ingesteld daarom heb ik geen verschillen tussen die 2 schermen...
dus probeer die gamestand goed intestellen...
maar ik heb bijvoorbeeld een Iiyama hm704utc en als ik dan een game opstart hoor ik dat de monitor een andere instelling instelt... en dat is bij mij goed ingesteld daarom heb ik geen verschillen tussen die 2 schermen...
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
idd een kwestie van je settings nalopen, welke je precies moet hebben is vast wel te vinden in de Got search of alternatieve search:http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omegaDeXtOuRiuS schreef op 13 oktober 2002 @ 19:29:
hmm, ik dacht dat er bij monitoren 2 instellingen zijn ofzo, 1tje voor windows en 1tje voor games en je moet ze allebei instellen... maar je zegt dat je menu over de scherm beweegt ofzo... hmm ik heb geen idee hoe je dat anders moet doen....
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo