Ik heb een paar weken geleden een ECS K7VTA3 moederbord met een XP1800+ en 256 mb merkloos geheugen gekocht. Ik had meteen problemen met het installeren van de pc. Bijna alle spellen knalden eruit. Toen heb ik opnieuw Windows XP geinstalleerd en na een weekje had ik hem goed draaien. Alles werkte goed, spellen deden het gewoon, snelheid was oke. Nu is het weer helemaal mis. De hele tijd errors in Windows XP. Nu wil ik net Windows XP opnieuw installeren en nu knalt ie er steeds tijdens het installeren uit. Hij geeft dan een blue screen error of het scherm bevriest ineens.
Ik heb de rest van de onderdelen allemaal getest in mn andere pc en de harde schijf en voeding is gewoon oke. Kan het misschien aan het merkloze geheugen liggen? En als het aan het mobo zou liggen, zou een biosupdate dan eventueel kunnen werken?
Ik heb de rest van de onderdelen allemaal getest in mn andere pc en de harde schijf en voeding is gewoon oke. Kan het misschien aan het merkloze geheugen liggen? En als het aan het mobo zou liggen, zou een biosupdate dan eventueel kunnen werken?