Toon posts:

T68i kabel WAAR!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een T68i gekocht. Geweldig dingetje trouwens. Nu wil ik anders dan via wap ( gprs vind ik te duur, mn abo kost al 45 euro ) logotjes/screensavers/ringtones downloaden. Nu schijnt er ook gewoon een kabeltje te zijn dat je op de telefoon en op je pc kunt aansluiten, en zo data kunt versturen tussen de pc en de tel. Weet iemand waar ik die kan kopen en wat de prijs is?

tnx

Verwijderd

Zoekt en gij zult vinden. :)

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 10:39
[EDIT] WHoops, voortaan ga ik even beter kijken/lezen.

Maar op de site staat dat er geen software bijgeleverd wordt... Kan je die ergens downloaden?

Verwijderd

-sorry, kater-

Verwijderd

Kun je niet beter een IR interface maken/kopen?

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

T68i heeft toch BlueTooth?

#StopBurningStuff

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

GT-->I@T

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:55

DoctorV64

Cosmopoliet

USB-kabel MA-8910C met software Fone Data Suite ... ik heb hem voor 30€ gehaald bij www.complaza.nl. Alle officiële Sony en niet-sony programma's werken met deze kabel. Aanradertje! ;)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Verwijderd

Topicstarter
Kheb hem bestel, bedankt DoctorV64!

( met hoeveel dagen had je hem in huis? )

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ze haddem hem toen niet op voorraad. Een kleine 3 weken geloof ik.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• doubleduh
  • Niet online
bah kabel? das antiek, bluetooth rulez :7

en wappen met gprs is voor mij juist goedkoper dan met gsm, ik ben nu meer dan 158 uur online geweest (sinds maart) en dat zou zonder gprs errug veel gekost hebben :P en tis nog een stuk sneller ook, het connecten bijvoorbeeld duurt met gprs net een halve seconde ipv 30 secs ofzo met gsm :)

• MaDLiVe
  • Laatst online: 10:33

MaDLiVe

.-Observer-.

Zit de datacabel is niet standaard bij dan?
Das toch weer een min punt

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 11:08
MaDLiVe schreef op 13 oktober 2002 @ 22:20:
Bij de meeste telefoons niet volgens mij :?

• InterCC
  • Laatst online: 14-06 13:42
Glival schreef op 13 oktober 2002 @ 22:24:
[...]

Bij de meeste telefoons niet volgens mij :?
idd. een datakabel zit er zo goed als nooit bij..
(ja er zullen vast wel uitzonderingen zijn)

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
MaDLiVe schreef op 13 oktober 2002 @ 22:20:
sonyericsson redenatie: wat moet je met een datakabel als er IR en Bluetooth op zit??
ik heb trouwens wel een datakabel gehaald, dat was voor mij de goedkoopste oplossing.
ik heb een usb datakabel, maar ik krijg het niet helemaal werkend. met de software die erbij zit kan ik wel heel netjes m'n telefoonboek bewerken, maar daar zit geen kalenderfunctie bij.
daarvoor had ik wat sonyericsson software geinstalleerd(sync met outlook) maar die kan m'n foon nie vinden :? iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
OS = Win XP pro NL

• MaDLiVe
  • Laatst online: 10:33

MaDLiVe

.-Observer-.

InterCC schreef op 13 oktober 2002 @ 22:26:
[...]

idd. een datakabel zit er zo goed als nooit bij..
(ja er zullen vast wel uitzonderingen zijn)
Dat kan best kloppen maar je zou toch wel mogen verwachten dat ze bij de nieuwste gen. telefoons er standaard bij zouden zitten (meerwaarde van die dingen is miniem alleen ze worden voor een belachlijke prijs verkocht).

Hij zat standaard bij mijn siemens s45/me45. (orgineel 30 gulden, op de zwarte markt 10 gulden toendertijd werken beide perfect)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• doubleduh
  • Niet online
hoezo? ze proppen er toch ook geen IR-ontvanger voor je compoort en een Bluetooth USB-dongle bij? ze hebben hem zo gemaakt dat je kan kiezen op wat voor manier je wil communiceren, lijkt mij nogal logisch eigenlijk...

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

tijsco schreef op 13 oktober 2002 @ 23:04:
[...]

sonyericsson redenatie: wat moet je met een datakabel als er IR en Bluetooth op zit??
ik heb trouwens wel een datakabel gehaald, dat was voor mij de goedkoopste oplossing.
ik heb een usb datakabel, maar ik krijg het niet helemaal werkend. met de software die erbij zit kan ik wel heel netjes m'n telefoonboek bewerken, maar daar zit geen kalenderfunctie bij.
daarvoor had ik wat sonyericsson software geinstalleerd(sync met outlook) maar die kan m'n foon nie vinden :? iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
OS = Win XP pro NL
Ik had hetzelfde probleem, bleek dat ik bij de instellingen voor de Mobile Phone Monitor com3 niet aan aangevinkt. Daarna functioneerde de Sony-progjes wel.

• tijsco
  • Niet online
DoctorV64 schreef op 14 oktober 2002 @ 09:02:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, bleek dat ik bij de instellingen voor de Mobile Phone Monitor com3 niet aan aangevinkt. Daarna functioneerde de Sony-progjes wel.
wat heb je geinstalleerd? want ik heb vanalles geprobeerd maar kom nix tegen waar ik mobile phone monitor kan instellen(of opstarten)
wel heb ik de update voor de usb-datakabel gedownload

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Tijsco,

Dat wordt automatisch geïnstalleerd bij welke SonyEricsson pakket dan ook. Check gewoon je control panel na het installeren en daar zul je het zien staan. Voor het beste pakket sony software verwijs ik je naar www.esato.com, is wat makkelijker dan de sonyericsson site.

• tijsco
  • Niet online
kijk en daar had ik dus nog niet gekeken! fantastisch
Pagina: 1